eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmProfesjonalizm obsługi w PlusieRe: Profesjonalizm obsługi w Plusie
  • Data: 2009-07-30 12:29:19
    Temat: Re: Profesjonalizm obsługi w Plusie
    Od: Tomaszek <t...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
    > Wiesz, jakbym nie maił co robić, to może bym i podszedł (ponad godzina w
    > plecy) i poczekał w kolejce (przeciętnie 30 osób na dwa stanowiska).
    > Tyle że nie mam czasu na to. Z resztą na cały Dolny Śląsk są dwa salony
    > firmowe. Czy jakbym mieszkał np w Międzylesiu, czy w innym Miliczu, miałbym
    > specjalnie do Wrocławia jechać po kawałek papieru (lub informację, że mam
    > na coś czekać)?

    Z salonami firmowymi to oni rzeczywiście mają przegwizdane. Na całe
    mazowieckie są tylko trzy, z czego dwa w Warszawie;) a trzeci w Radomiu.
    A reszta:) Trudno się oprzeć wrażeniu, że jest to celowe działanie. W
    punkcie sprzedaży usług sieci Plus nic nie można zrobić poza zakupem
    usługi. Wyciągnięcie duplikatu faktury w salonie firmowym nie stanowi
    żadnego problemu - w punkcie sprzedaży mowy o tym nie ma.
    --
    _____________________________| TOMASZEK |____________________________
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: