  • 11. Data: 2008-01-07 20:08:50
    Temat: Re: Probniki beda instalowac :>
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "ttt" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:fltp6c$1i4r$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    wszyscy,1037243

    > Niedawno czytalem ciekawy artykul (chyba w Rzeczpospolitej, ale nie dam za
    > to glowy), w ktorym pisalo ile z szumnych i glosnych kar, ktore nakladala
    > Strezynska na TP zostalo przez TP zaplaconych. Kon by sie usmial.

    wszyscy wiedza, prawie zadna...

    Wlochaty

  • 12. Data: 2008-01-07 20:35:59
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > wszyscy wiedza, prawie zadna...

    przepraszam, ale co ona ma do tego ze TP mówi "nie mam Pańskiego płaszcza ?"
    Odwołują się w nieskończoność a przepisy uniemożliwiają odpowiednie
    egzekwowanie kar.
    UKE akurat nie jest komornikiem...

    Popełniają oczywiście sporo błędów, ale jak mają ich nie popełniać jeżeli
    brakuje im ludzi
    znających odpowiednie tematy ?
    Stąd te konsultacje, wyobraź sobie że sam kilkukrotnie brałem udział w
    konsultacjach z UKE i
    bezpośrednio z Panią prezes na różne tematy, choćby ceny dzierżawy za łącza
    miedziane
    którą TP chciała rozpie...lic całą masę firm.
    Są rzeczy o których nie masz pojęcia że wogóle coś się działo, a wypowiadasz
    się jakbyś
    wszystkie rozumy pozjadał. - albo jak ta banda pier...ch górniczych
    związkowców.

    Marcin

  • 13. Data: 2008-01-08 02:35:48
    Od: futszaK <f...@g...com>

    ttt wrote:
    i-wszyscy,1037243

    > Przepraszam, ale mysle ze czas Strezynskiej sie skonczyl. Mysle, ze w koncu
    > na stanowisku szefa UKE powinien pojawic sie w koncu ktos powazny,

    powazny znaczy sie ktos kto wczesniej pracowal w TPSA (tak jak
    poprzednicy Pani Ani) czy w jakims podrzednym UrynaNecie wiszacym na 5 x
    DSL15000 ?

    futszaK

  • 14. Data: 2008-01-08 09:13:42
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ?"
    > Odwołują się w nieskończoność a przepisy uniemożliwiają odpowiednie

    najwidoczniej masz problem z rozumieniem tego co czytasz, ale sadze ze jest
    troche pozno by to nadrobic...
    Gdzie ja napisalem cos o jakichkolwiek zarzutach wobec Pani prezes UKE, ze
    nie moze wyegzekwowac kary?
    Napisalem tylko ze metoda nakladania kar jest malo skuteczna. Rozumiem ze
    lubisz sobie wszystko nadinterpretowac by komus miec okazje przylozyc, to mi
    sie kojrzy z pewna scena z kultowego filmu: "pijak i zlodziej, bo kazdy
    pijak to zlodziej"

    > Popełniają oczywiście sporo błędów, ale jak mają ich nie popełniać jeżeli
    > brakuje im ludzi
    > znających odpowiednie tematy ?

    Nie wiem, nie obchodzi mnie to jako konsumenta ile i jakich maja ludzi, choc
    zycze im jak najlepiej, ale to lezy poza moim obszarem kompentencji
    zawodowych i jakimkolwiek obszarem mojego odziaialywania, ktory konczy sie
    na wyborach powszechnych...

    > Stąd te konsultacje, wyobraź sobie że sam kilkukrotnie brałem udział w
    > konsultacjach z UKE i
    > bezpośrednio z Panią prezes na różne tematy, choćby ceny dzierżawy za
    > łącza miedziane

    Gratuluje,ale co to wnosi do dyskujsji?

    > Są rzeczy o których nie masz pojęcia że wogóle coś się działo, a
    > wypowiadasz się jakbyś
    > wszystkie rozumy pozjadał - albo jak ta banda pier...ch górniczych
    > związkowców.

    Patrz, napisalem tylko "wszyscy wiedza, prawie zadna" a Ty juz wyskakujesz z
    wywodem jak na wypracowaniu, co wiecej juz mi wyrzucasz ze pozjadalem
    wszystkie rozumy. Zalosne jest atakowanie kogos presonalnie, a nie jego
    tez, dla Ciebie jednak tezy sa niewazne i tak wiesz wszystko lepiej, a jak
    nie to zawsze mozesz uzyc w wypowiedzi jakis wulgarayzm, np "pierdolonych",
    wtedy Twoja wypowiedz jest wazna.
    Jesli jednak zwracasz sie do mnie to pozowl ze odpowiem na Twoich
    "pierdolonych" w twoim jezyku, bys tym razem zrozumial o czym mowa: z takimi
    tekstami to ode mnie 3 ch**e w bok...

    Wlochaty

  • 15. Data: 2008-01-08 09:38:54
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    zwracam honor, źle mi się kliknęło.
    Wszystko co napisałem powinno być odpowiedzią na maila niejakiego "ttt".

    Włochatego przepraszam.

    Marcin

  • 16. Data: 2008-01-08 09:43:52
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    > zwracam honor, źle mi się kliknęło.
    > Wszystko co napisałem powinno być odpowiedzią na maila niejakiego "ttt".
    >
    > Włochatego przepraszam.

    Przeprosiny przyjete, wiedzialem ze w Rybniku sa fajni ludzie z branzy ;]
    Nie bierz do siebie mojego cietego posta, ale troche sie zagotowalem ;]

    Wlochaty

  • 17. Data: 2008-01-08 10:16:40
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    On 2008-01-08 10:43, Wlochaty wrote:
> [...]
    >>

    > Przeprosiny przyjete, wiedzialem ze w Rybniku sa fajni ludzie z branzy ;]
    > Nie bierz do siebie mojego cietego posta, ale troche sie zagotowalem ;]

    Panowie, to czysty OT z mojej strony, ale jestem pod wrażeniem !

    pozdrowienia,,
    --
    z.

  • 18. Data: 2008-01-08 17:30:55
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

> [...]
    > wypowiadasz się jakbyś
    > wszystkie rozumy pozjadał. - albo jak ta banda pier...ch górniczych

    Odpowiadajac niejakiemu Marcinowi Kuczera. Widze, ze jestes bardzo duzym
    specjalista bo masz przeciez pojecie o rzeczach, o ktorych inni nie maja
    pojecia. Z takiego zalozenia wychodzisz. A moze osoby sie wypowiadajace maja
    znacznie wieksze pojecie od Ciebie? Ale podejrzewam, ze i tak wiesz z
    wszystkich najwiecej.

    Wracajac do dzialan szefowej UKE. Jesli na poczatku jej dzialalnosci mozna
    sie bylo doszukac sensownosci w jej dzialaniach to z biegiem czasu
    zauwazylem, ze jej dzialania zaczely kierowac sie w strone nakladania jak
    najwiekszej ilosci kar dla TP. I niektore kary golym okiem bylo widac, ze
    nie maja zadnych szans na zaplacenie przez TP. Wiec nie widze sensu ich
    nakladania, chyba ze po prostu chce sie byc medialnym prezesem. Rowniez i
    sprawa tych probnikow nie ma sensu w kwestii kar - ma tylko sens medialny.
    Nie wiem, czy dzialania szefowej UKE wobec TP to jakas prywatna wendeta za
    cos, niewiadomo co. Faktem jest jednak to, ze skupila sie ona na karaniu
    firmy, ktora dawno przestala byc monopolista w wielu dziedzinach
    telekomunikacji, a w ogole nie zajmuje sie nakladaniem kar na faktycznego
    monopoliste na rynku polskich, jakim jest Poczta Polska, a przypomne ze UKE
    ma ten regulowac rynek pocztowy, ale tym sie w ogole nie zajmuje. I to jest
    najciekawsze i warte uzyskania odpowiedzi - dlaczego tak wlasnie jest.

    Ale jesli sie widzi tylko jedna strone medalu - to nic na to nie moge
    poradzic.

  • 19. Data: 2008-01-08 18:30:11
    Od: Adam Paluch <a...@-...com.pl>

    ttt napisał(a):
> [...]
    > to glowy), w ktorym pisalo ile z szumnych i glosnych kar, ktore nakladala
    > Strezynska na TP zostalo przez TP zaplaconych. Kon by sie usmial.

    pytanie za 100pkt na jakiej zasadzie beda dzialac te probniki ... jaki
    algorytm bedzie tym "jedynie slusznym" ?

    jak dla mnie gra pod publiczke bo zastanowmy sie od strony technicznej
    jak to ma dzialac ... :/

    --
    Adam Paluch

  • 20. Data: 2008-01-08 19:42:31
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "ttt" <t...@n...pl> writes:

> [...]
    > najciekawsze i warte uzyskania odpowiedzi - dlaczego tak wlasnie jest.

    Odpowiedz jest pewnie prosta - poniewaz Poczta Polska to jest "Urzad",
    wiec takie kary bylyby co najwyzej przekladaniem pieniedzy z jednej
    kieszeni do drugiej.
    --
    Krzysztof Halasa