  • 1. Data: 2008-01-07 12:39:47
    Temat: Re: szansa dla osiedlowek?
    Od: futszaK <f...@g...com>

    andzio wrote:
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,69805,46339
    59.html

    o obudzil sie...

  • 2. Data: 2008-01-07 18:15:39
    Temat: szansa dla osiedlowek?
    Od: andzio <a...@n...net.pl>

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,69805,46339
    59.html

    --
    Andrzej Banach
    http://net-komp.net.pl

  • 3. Data: 2008-01-07 18:27:19
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Mon, 07 Jan 2008 19:15:39 +0100 I had a dream that andzio <a...@n...net.pl>
    wrote:
    >http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,69805,4633
    959.html

    Mało osiedlówek korzysta z miedzi od tepsy. Zresztą po co komu łącze 2Mbps
    za 500-1000 zł, jak klientowi końcowemu sprzedaje się 3 Mbps za 60 zł?

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 4. Data: 2008-01-07 18:34:05
    Od: andzio <a...@n...net.pl>

    Grzegorz Janoszka pisze:
    59.html

    > Mało osiedlówek korzysta z miedzi od tepsy. Zresztą po co komu łącze 2Mbps
    > za 500-1000 zł, jak klientowi końcowemu sprzedaje się 3 Mbps za 60 zł?

    Alez tu nie chodzi tylko o miedz. 155Mbps tansze o 25%? Jezeli to
    przejdzie to bedzie na pewno lepiej niz jest obecnie.
    Ciagle tylko nie moge doszukac sie informacji czy do laczy
    dzierzawionych zaliczaja sie tez np. ATM czy Ethernet VPN, ktore niejako
    sa laczami dzierzawionymi z dostepem do sieci Internet.
    Nawet jesli jednak sie nie zaliczaja do takowych to bedzie sie oplacalo
    dzierzawic lacza pomiedzy ISP'ami i wspolnie kupowac wieksze wolumeny u
    innych dostawcow :)

    --
    Andrzej Banach
    http://net-komp.net.pl

  • 5. Data: 2008-01-07 18:40:03
    Od: andzio <a...@n...net.pl>

    Grzegorz Janoszka pisze:
    59.html

    > Mało osiedlówek korzysta z miedzi od tepsy. Zresztą po co komu łącze 2Mbps
    > za 500-1000 zł, jak klientowi końcowemu sprzedaje się 3 Mbps za 60 zł?

    Alez tu nie chodzi tylko o miedz. 155Mbps tansze o 49%? Jezeli to
[...]

    Cyt.
    "Niniejszym rozstrzygnięciem Prezes UKE podtrzymał swoje dotychczasowe
    stanowisko wyrażone w zaskarżonej decyzji, gdzie zobowiązał
    Telekomunikację Polską S.A. do wprowadzenia zmian do Oferty Ramowej
    dotyczących między innymi:

    1. zmiany opłat abonamentowych związanych z dzierżawą cyfrowych łączy
    telekomunikacyjnych poprzez obniżenie o co najmniej:

    * 25% opłat za dzierżawę łącza telekomunikacyjnego o przepływności
    n x 64 kbit/s,
    * 42% opłat za dzierżawę łącza telekomunikacyjnego o przepływności
    2 Mbit/s,
    * 32% opłat za dzierżawę łącza telekomunikacyjnego o przepływności
    34 Mbit/s,
    * 49% opłat za dzierżawę łącza telekomunikacyjnego o przepływności
    140 Mbit/s i 155 Mbit/s. w stosunku do opłat za ww. łącza w
    obowiązującej Ofercie,

    2. wprowadzenia usługi dzierżawy łączy telekomunikacyjnych o
    przepływności 622 Mbit/s oraz wyznaczenia opłat za dzierżawę ww. łączy w
    wysokości nie przekraczającej trzykrotności opłat za łącza o
    przepływności 155 Mbit/s,"

    pozdrawiam
    --
    Andrzej Banach
    http://net-komp.net.pl

  • 6. Data: 2008-01-07 19:05:54
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Alez tu nie chodzi tylko o miedz. 155Mbps tansze o 49%? Jezeli to
    > przejdzie to bedzie na pewno lepiej niz jest obecnie.

    kolejny napalony....
    Wydzierżaw sobie 155Mbit/s od siebie do mnie, to napewno sprzedam Ci po tym
    _gołym_ kanale cyfrowym megabity w ciekawej cenie ;-)

    Luuudzi - łącza to nie tylko coś co niesie na sobie internet....

    Marcin

  • 7. Data: 2008-01-07 23:30:23
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Mon, 07 Jan 2008 19:40:03 +0100 I had a dream that andzio <a...@n...net.pl>
    wrote:
    >Nawet jesli jednak sie nie zaliczaja do takowych to bedzie sie oplacalo
    >dzierzawic lacza pomiedzy ISP'ami i wspolnie kupowac wieksze wolumeny u
    >innych dostawcow :)

    Nie, tak nigdy nie będzie, uwierz, a raczej policz dokładnie ;)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 8. Data: 2008-01-09 11:19:00
    Od: "maximus" <b...@a...skasuj_to.pl>

    Wątpię skoro jeden z obecnych klientów, który ma własny przyłacz >60Mbps od
    Was myśli o zmianie operatora z powodu zbyt wysokich cen.

  • 9. Data: 2008-01-09 11:29:05
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Wątpię skoro jeden z obecnych klientów, który ma własny przyłacz >60Mbps
    > od
    > Was myśli o zmianie operatora z powodu zbyt wysokich cen.

    no nic, skoro nie rozumisz ironii która była odpowiedzią na temat wątku to
    trudno..

    Ale skoro już offtopicowo, to gratuluje podejścia do RSM, 300pln od anteny
    na dachu
    - taki projekt wdrażają w życie...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 10. Data: 2008-01-09 11:57:57
    Od: "maximus" <b...@a...skasuj_to.pl>

    NTG

    (taki projekt nie istnieje na papierze i nigdy nie istniał.)

    Nie zaśmiecajmy grupy prywatnymi sprawami.