    From: "ttt" <t...@n...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Probniki beda instalowac :>
    Date: Tue, 8 Jan 2008 18:30:55 +0100

    > przepraszam, ale co ona ma do tego ze TP mówi "nie mam Pańskiego płaszcza
    > ?"
    > Odwołują się w nieskończoność a przepisy uniemożliwiają odpowiednie
    > egzekwowanie kar.
    > UKE akurat nie jest komornikiem...
    >
    > Popełniają oczywiście sporo błędów, ale jak mają ich nie popełniać jeżeli
    > brakuje im ludzi
    > znających odpowiednie tematy ?
    > Stąd te konsultacje, wyobraź sobie że sam kilkukrotnie brałem udział w
    > konsultacjach z UKE i
    > bezpośrednio z Panią prezes na różne tematy, choćby ceny dzierżawy za
> [...]

    Odpowiadajac niejakiemu Marcinowi Kuczera. Widze, ze jestes bardzo duzym
    specjalista bo masz przeciez pojecie o rzeczach, o ktorych inni nie maja
    pojecia. Z takiego zalozenia wychodzisz. A moze osoby sie wypowiadajace maja
    znacznie wieksze pojecie od Ciebie? Ale podejrzewam, ze i tak wiesz z
    wszystkich najwiecej.

    Wracajac do dzialan szefowej UKE. Jesli na poczatku jej dzialalnosci mozna
    sie bylo doszukac sensownosci w jej dzialaniach to z biegiem czasu
    zauwazylem, ze jej dzialania zaczely kierowac sie w strone nakladania jak
    najwiekszej ilosci kar dla TP. I niektore kary golym okiem bylo widac, ze
    nie maja zadnych szans na zaplacenie przez TP. Wiec nie widze sensu ich
    nakladania, chyba ze po prostu chce sie byc medialnym prezesem. Rowniez i
    sprawa tych probnikow nie ma sensu w kwestii kar - ma tylko sens medialny.
    Nie wiem, czy dzialania szefowej UKE wobec TP to jakas prywatna wendeta za
    cos, niewiadomo co. Faktem jest jednak to, ze skupila sie ona na karaniu
    firmy, ktora dawno przestala byc monopolista w wielu dziedzinach
    telekomunikacji, a w ogole nie zajmuje sie nakladaniem kar na faktycznego
    monopoliste na rynku polskich, jakim jest Poczta Polska, a przypomne ze UKE
    ma ten regulowac rynek pocztowy, ale tym sie w ogole nie zajmuje. I to jest
    najciekawsze i warte uzyskania odpowiedzi - dlaczego tak wlasnie jest.

    Ale jesli sie widzi tylko jedna strone medalu - to nic na to nie moge
    poradzic.