  • 1. Data: 2008-01-07 02:35:25
    Temat: Probniki beda instalowac :>
    Od: futszaK <f...@g...com>

    http://biznes.interia.pl/news/kontroli-beda-poddani-
    wszyscy,1037243

  • 2. Data: 2008-01-07 03:22:55
    Temat: Re: Probniki beda instalowac :>
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Wlochaty wrote:
    >>http://biznes.interia.pl/news/kontroli-beda-poddan
    i-wszyscy,1037243
    > parodii ciag dalszy...

    spoko spoooko, probniki beda instalowane za pieniadze podatnika, a ze
    beda troche uczciwiej sprawe traktowac jak dsl.cz to sie okaze ze
    wszyscy operatorzy spelniaja to co sami napisali w umowie i swoim
    cenniku a wiekszosc skierowanych do UKE skarg jest nieuzasadniona

    a tak BTW, ciekawe czy zostala juz ustalona firma ktora ma wygrac
    przetarg na produkcje probnikow... :P

    futszaK

  • 3. Data: 2008-01-07 03:59:43
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Wlochaty wrote:
    > nie wiem, ale pewnie ktos ubije niezly biznes, patrzac na komentarze na
    > Interii i GW takich probnikow beda potrzebne miliony...
    > Bedzie cyrk, UKE nie opedzi sie od zgloszen, bo nie raz zadziala tez rodzima
    > mentalnosc typu: "wezwe UKE i pokaze zem Pan".
    > Smutne jest to ze cala akcja chyba nic nie zmieni, bo ani nie ma przepisow
    > prawa, ani populrnosci stron UKE wsrod uzytkownikow np Neostrady nie jest
    > wieksza niz sladowa...

    miejmy nadzieje ze w UKE znajdzie sie ktos madry i postawi firewall-a
    odrzucajacego zgloszenia typu "dsl.cz nie pokazuje mi tyle ile mam w
    umowie" plus oplata dla zglaszajacego jesli przy zglaszaniu nie spelni
    okreslonych warunkow "typu wylaczyc wszystkie p2p"

    futszaK

  • 4. Data: 2008-01-07 06:19:44
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Krzysztof Lewandowski wrote:

    > Dopisac wiec do umowy malym drukiem:
    > $4 Predkosc gwarantowana do pierwszego switcha ;)

    a jaka predkosc jest kazdy widzi, "polaczono 100 megabitow" a klient na
    to : ja place za 512 a jest tylko 100 !!!

    futszaK

  • 5. Data: 2008-01-07 08:54:22
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Uzytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    > http://biznes.interia.pl/news/kontroli-beda-poddani-
    wszyscy,1037243

    parodii ciag dalszy...

    Wlochaty

  • 6. Data: 2008-01-07 09:31:32
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

> [...]

    prawa, ani populrnosci stron UKE wsrod uzytkownikow np Neostrady nie jest

    W.

  • 7. Data: 2008-01-07 11:15:09
    Od: Krzysztof Lewandowski <a...@x...pl>

    futszaK pisze:

> [...]
    >

    > futszaK

    Dopisac wiec do umowy malym drukiem:
    $4 Predkosc gwarantowana do pierwszego switcha ;)
    Pozdr
    Chris

  • 8. Data: 2008-01-07 15:17:45
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    > a jaka predkosc jest kazdy widzi, "polaczono 100 megabitow" a klient na to
    > : ja place za 512 a jest tylko 100 !!!

    To u mnie lepiej, bo klient ma 1Gb/s a mowi ze placi za 256Kb :)))

  • 9. Data: 2008-01-07 16:06:55
    Od: Krzysztof Lewandowski <a...@x...pl>

    Radoslaw HORODNICZY pisze:

    > Uzytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisal w wiadomosci

    > To u mnie lepiej, bo klient ma 1Gb/s a mowi ze placi za 256Kb :)))

    Wtedy lepiej nie wdawac sie w dyskusje.
    Kiedys mila Pani z Multimedia proponowala mi 512kilomegabitow za chyba 60zl.
    Zaluje, ze nie podpisalem umowy ;)

  • 10. Data: 2008-01-07 17:57:35
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > http://biznes.interia.pl/news/kontroli-beda-poddani-
    wszyscy,1037243

    Przepraszam, ale mysle ze czas Strezynskiej sie skonczyl. Mysle, ze w koncu
    na stanowisku szefa UKE powinien pojawic sie w koncu ktos powazny, kto
    zajmie sie regulacjami rynkow, ktore UKE ma kontrolowac, a nie tylko jednego
    rynku zapominajac o pozostalych.

    Niedawno czytalem ciekawy artykul (chyba w Rzeczpospolitej, ale nie dam za
    to glowy), w ktorym pisalo ile z szumnych i glosnych kar, ktore nakladala
    Strezynska na TP zostalo przez TP zaplaconych. Kon by sie usmial.