  • 11. Data: 2011-04-10 12:00:35
    Temat: Re: Problem ze sprzętem i otwoeraniem wp.pl
    Od: "pilusia" <p...@o...pl>

    > Żeby to potwierdzić, należałoby trochę poeksperymentować ;-)

    robie to od 3 dni z okładem i powoli wyczerpuje mozliwe rozwiazania

    > Zrób eksperyment - przełóż kartę z tego modemu do telefonu i przez niego
    > zestaw połączenie. Jeśli będzie O.K. - to faktycznie modem lub raczej jego
    > sterowniki bądź ustawienia. Jeśli nadal WP będzie się wieszać, to
    > najprawdopodobniej problem leży po stronie operatora. Można to jeszcze
    > sprawdzić wkładając w ów modem kartę z innej sieci.

    na innym kompie z tym modemem wp.pl chodzi
    inna karta w tym modemie na kompie z problemem nic nie zmienia, otwieraja
    sie wszystkie strony poza wp
    W ogole to wp potrafi sie otworzyc ale po 10 minutach, w Chrome udalo mi sie
    kilka razy szybciej
    po czym po 3-4 probach ktore zakonczyly sie sukcesem, przestaly sie
    pokazywac obrazki po srodku strony

    > Ja tylko mogę stwierdzić, że przyczyną problemów raczej nie jest sam
    > komputer (ów P III z IE8), bo u mnie na podobnej (za przeproszeniem)
    > platformie podłączonej do Internetu przez telefon z kartą Play takie
    > zjawisko nie występuje.

    ale co moze byc, ze jedna strona ma takie problemy a akurat tam mam poczte i
    z niej korzystam w sumie najczesciej

  • 12. Data: 2011-04-10 12:51:25
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 10 Apr 2011 14:00:35 +0200, pilusia napisał(a):

> [...]
    > pokazywac obrazki po srodku strony

    > ale co moze byc, ze jedna strona ma takie problemy a akurat tam mam poczte i

    Czy Ty czytasz to, co piszesz?
    Przeanalizuj i dojdziesz do wniosku, ze problemem jest konfiguracja Twego
    komutera.

  • 13. Data: 2011-04-10 13:05:26
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sun, 10 Apr 2011 14:51:25 +0200, Jacek napisał(a):
    /.../
    > Czy Ty czytasz to, co piszesz?
    > Przeanalizuj i dojdziesz do wniosku, ze problemem jest konfiguracja
    > Twego komutera.

    Dodałbym "najprawdopodobniej". I systemu prędzej.

  • 14. Data: 2011-04-10 13:53:53
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > na innym kompie z tym modemem wp.pl chodzi

    teraz zrob cos bardzo trudnego - pomysl i wyciagnij wnioski

  • 15. Data: 2011-04-10 14:03:12
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Probowalem juz chyba wszystkich metod

    tzn. ?

    > moze jeszcze trzeba zmienic MTU na mniejsze

    no i ?

    > ale grzebalem w rejestrze i tam gdzie powinna byc opcja zmiany MTu

    Twoj objaw czesto ma zwiazek ze zbyt wysokim MTU,
    ale nie wiemy jaki masz system - pewnie Windows x;
    tak czy siak NTG.

    http://www.speedguide.net/files/TCPOptimizer.exe

    Podaj largest MTU dla wp.pl dla tego felernego polaczenia,
    ale nie tu, bo to NTG.

    > Czy moze w tym ze komputer ma gniazda USB 1.1

    Problemem rownie moze byc czarna obudowa w polaczeniu z rozowa myszka.

  • 16. Data: 2011-04-10 14:35:50
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Niestety problem wystepuje nadali moim zdaniem jest sprzetowy ale bardzo

    zaloz jeszcze 10 tematow - moze w koncu wp zacznie dzialac

  • 17. Data: 2011-04-10 15:11:23
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 10/04/2011 11:44, pilusia wrote:
> [...]
    > iPlusa e156g
    > otwiera w zasadzie wszystko poza wp.pl
    > Czy ktos moze podrzucic najnowsze stery do Huawei e156g, te z aplikacji
    > sa moze uwalone.
    > Probowalem juz chyba wszystkich metod, moze jeszcze trzeba zmienic MTU
    > na mniejsze
    > ale grzebalem w rejestrze i tam gdzie powinna byc opcja zmiany MTu dla
    > modemu ona w ogole nie wystepuje.
    > Nie wiem jak moge tu jeszcze pokombinowac i gdzie jeszcze moze lezec
    > problem.
    > Czy moze w tym ze komputer ma gniazda USB 1.1 ale dlaczego tylko wp lezy?

    Grupa sprzętowa.
    DOdaj jako dodatkowy DNS 8.8.8.8

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 18. Data: 2011-04-10 16:01:06
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Grupa sprzętowa.
    > DOdaj jako dodatkowy DNS 8.8.8.8

    pierwsza rada git - druga se mogles darowac

  • 19. Data: 2011-04-10 16:13:19
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 10/04/2011 17:01, Q wrote:

    > pierwsza rada git - druga se mogles darowac

    Wytłumacz czemu mogłem sobie darować.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 20. Data: 2011-04-10 16:18:15
    Od: "pilusia" <p...@o...pl>

    > no i ?

    wykrylem ze musi byc 1492, przy 1493 zaczyna dzielic pakiety
    reczne zmiany wartosci nic nie daly, sciagnalem fixa ze strony MS, wstawilem
    1492 reset kompa ale jest bez zmian

> [...]
    > ale nie tu, bo to NTG.

    > Problemem rownie moze byc czarna obudowa w polaczeniu z rozowa myszka.

    hahaha, ten sprzet ma chipset i810 wiec obsluguje tylko 1.1
    nawet jesli tak i ma za malo pradu to czemu tylko dla wp.pl?