  • 1. Data: 2011-04-09 12:28:02
    Temat: Bardzo dziwne objawy
    Od: "pilusia" <p...@o...pl>

    Witam, mam spory problem ze starym kompem.
    To PIII 512MB SDRAM. Używam go praktycznie do przeglądania portali
    informacyjnych, poczty i drobnych edycji.
    W zasadzie powlny sprzet ale generalnie do zwykłych rzeczy wystarczał.
    Zmieniłem modem do iPusa i zaczęły się problemy. Objaw jest taki, że nie
    wczytuje kilku % stron m.in. wp.pl. Reszta chodzi zupełnie OK, onet.pl.
    interia.pl. gazeta.pl itp.
    Jest jeszcze kilka stron gdzie explorer ładuje powiedzmy 20% strony i wisi
    tak albo do końca albo przez 10 minut zanim załaduje strone. Sprawdzałem
    pingi i są w zakresie 70-150ms ale bez przerw w miare stabilne, jedynie przy
    przejsciu z WCDMA na HSDPA potrafi przyciąć na 1000ms ale to się zdarza nie
    częściej niż raz na minute.
    Czy ktos ma pomysl o co moze chodzic? Sciagalem pliki po kilkadziesiat MB i
    transfer bez przeszkód osbiągał 260kB/s.
    Aniw wp.pl ani poczta na wp nie idzie sie załadować. Co mogę zrobić. Nie
    chce zmieniać przeglądarki tylko dociec problemu u podstaw.

  • 2. Data: 2011-04-09 12:43:55
    Temat: Re: Bardzo dziwne objawy
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > Aniw wp.pl ani poczta na wp nie idzie sie załadować. Co mogę zrobić. Nie
    > chce zmieniać przeglądarki tylko dociec problemu u podstaw.

    Wbrew pozorom problem może być softowo-hardwarowy. Istnieje szansa, że na WP
    są jakieś źle zaprojektowane bannery we flashu z zapętleniami, które żrą
    zasoby systemu. Jeśli przeglądarką jest Firefox, spróbuj sobie zainstalować
    plugin NoScript i otworzyć wp.pl. Jeśli bez bannerów załaduje się mniej
    więcej poprawnie, to znak, że PIII nie daje rady z bannerami, czy jakimś
    innym źle zaprojektowanym appletem.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 3. Data: 2011-04-09 12:51:17
    Od: "pilusia" <p...@o...pl>

> [...]
    > się mniej więcej poprawnie, to znak, że PIII nie daje rady z bannerami,
    > czy jakimś innym źle zaprojektowanym appletem.

    To jakas paranoja jest:
    1. Ten sam modem w innym kompie z IE8 otwiera normalnie wszystkie strony i
    wp.pl ale juz do poczty wp nie chce w ogole wejsc. Po odpaleniu Chrome
    wszystko dziala zupełnie normalnie tzn. wchodzi rowniez do poczty wp
    2. Co moze byc takiego w IE8 na moim starym kompie co nagle uziemilo mi
    strony wp i poczte.

  • 4. Data: 2011-04-09 13:12:32
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-04-09 14:51, pilusia pisze:

> [...]
    > wszystko dziala zupełnie normalnie tzn. wchodzi rowniez do poczty wp
    > 2. Co moze byc takiego w IE8 na moim starym kompie co nagle uziemilo mi

    A jest w ogóle jakiś ważny powód, żeby używać najgorszej dostępnej
    przeglądarki?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 5. Data: 2011-04-09 13:15:52
    Od: "pilusia" <p...@o...pl>

    > A jest w ogóle jakiś ważny powód, żeby używać najgorszej dostępnej
    > przeglądarki?

    przyzwyczajenie starego czczlowieka ;)
    chec poznania przyczyny durnej sytuacji.
    W tej chwili na starym kompie proba odpalenia strony wp.pl nie udaje sie w
    ogole.
    Wszystkie inne dzialaja super. Problem jest od 3 dni i nie jest to wina
    zlych DNS'ow.
    Komp czysty, zrobione najnowsze aktualizacje, o co moze biegac, mimo
    wszystko
    wydaje mi sie to probelmem sprzetowym. Po podpieciu kompa pod normalny
    ethernet wszystko hula, nawet poczta wp.

  • 6. Data: 2011-04-09 13:32:14
    Od: "pilusia" <p...@o...pl>

    > A jest w ogóle jakiś ważny powód, żeby używać najgorszej dostępnej
    > przeglądarki?

    a wiec, przelozylem modem do drugiego gniazda USB, system sam podpial sam
    sterowniki i problem znikł.
    O co moze chodzic? Wspomne ze USB to pewnie 1.1 wiec po wlozeniu modemu
    odrazu daje komunikat
    ze to urzadzenie moze dzialac szybciej.

  • 7. Data: 2011-04-09 13:56:13
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "=Marcos=" napisał:

    > Jeśli przeglądarką jest Firefox,

    Firefox Explorer? ;->

    > otworzyć wp.pl. Jeśli bez bannerów załaduje się mniej więcej
    > poprawnie, to znak, że PIII nie daje rady z bannerami, czy jakimś
    > innym źle zaprojektowanym appletem.

    P III z IE8 daje radę i z bannerami, z kobylastym FF pewnie i bez bannerów
    by zdechł ;->

    JoteR

  • 8. Data: 2011-04-09 14:08:51
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 09 Apr 2011 15:32:14 +0200, pilusia napisał(a):

> [...]
    > sam sterowniki i problem znikł.
    > O co moze chodzic? Wspomne ze USB to pewnie 1.1 wiec po wlozeniu modemu

    Windows jak przepniesz do innego portu to rozpoznaje to urządzenie jako
    inne i instaluje od nowa. Ergo to coś na tej linii USB - połączenia
    sieciowe

  • 9. Data: 2011-04-09 14:16:29
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-04-09 15:56, JoteR pisze:

    > P III z IE8 daje radę i z bannerami, z kobylastym FF pewnie i bez
    > bannerów by zdechł ;->

    FF4 nie jest kobylaste, a i tak na taki sprzęt to najlepszy Chrome ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 10. Data: 2011-04-09 15:56:18
    Od: "pilusia" <p...@o...pl>

    > Windows jak przepniesz do innego portu to rozpoznaje to urządzenie jako
    > inne i instaluje od nowa. Ergo to coś na tej linii USB - połączenia
    > sieciowe

    no i niestety udalo sie tylko raz, dalej jest po staremu
    czyli otwiera wszystkei strony za wyjatkiem wp i poczty wp.
    Juz nie wiem co robic