  • Data: 2009-02-01 23:10:20
    Temat: Problem z monitorem
    Od: "PesTYcyD" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Kupiłem sobie monitor Samsung 2693HM 24'' jest podłączony do GF8600GT, jego
    natywna rozdzielczość to 1900x1200. Ustawiam taką we właściwościach ekranu i
    niestety nie mieści się cały pulpit na monitorze trzeba wszystko przesówać
    myszką. Na informacji z OSD monitora wynika, że rozdzielczość w której
    pracuje to: 1280x1024 na 60Hz. Monitor jest podłączony przez HDMI straciłem
    już cierpliwość może ktoś wie jak rozwiązać ten problem?