  • 11. Data: 2009-12-24 01:42:09
    Temat: Re: Problem z instalacją karty telewizyjnej - Leadtek WinFast TV 2000 XP
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "vcore" napisał:

    > Nie kastrowałem nigdy systemu, natomiast podczas instalacji windowsa
    > rzeczywiście miałem problem, a konkretnie błąd kopiowania sterowników
    > z płyty, była to paczka Drivers.cab, musiałem dać ESC aby pominąć
    > instalacje,
    > zapewne ten lib znajdował się w niej więc może tutaj leży problem

    Ta biblioteka znajduje się w pliku driver.cab. Być może ten błąd jest
    przyczyną późniejszych problemów z kartą TV.

    > - i jeśli mnie pamięć nie myli instalując system poprzednio takie miałem
    > takie kwiatki (było to około marca 2008) Teraz tak sobie przypomniałem
    > że tych plików których instalator nie mógł załadować było kilkanaście...
    > niemniej jednak liczyło się dla mnie tylko to że system wstał (i stoi
    > nadal, już ponad 2 dni bezawaryjnej pracy).

    Niemożność odczytania/znalezienia pliku podczas instalacji Windy często
    wskazuje na uszkodzoną pamięć RAM, chociaż jeśli system działa 2 dni
    bezawaryjnie, można raczej założyć uszkodzony nośnik lub napęd.
    W świetle tego co teraz napisałeś, faktycznie warto sprawdzić tę kartę pod
    innym systemem, chociaż ja bym zaczął od diagnostyki pamięci, napędu,
    tasiemki i nośnika z Windą. Bo coś się sypie jeszcze przed uruchomieniem
    karty TV.

    JoteR

  • 12. Data: 2009-12-24 02:03:19
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    JoteR pisze:
    > Ta biblioteka znajduje się w pliku driver.cab. Być może ten błąd jest
    > przyczyną późniejszych problemów z kartą TV.

    A można to zainstalować jakoś manualnie? np. kopiując ręcznie z nośnika, tylko gdzie
    to wrzucić, a
    wcześniej pewnie trzeba wypakować

> [...]
    > pod innym systemem, chociaż ja bym zaczął od diagnostyki pamięci,
    > napędu, tasiemki i nośnika z Windą. Bo coś się sypie jeszcze przed

    Pamięć RAM myślę że można wykluczyć, nigdy nie miałem z nią problemów i w czasie tych
    2 dni nie raz
    była męczona do granic, natomiast sam nośnik rzeczywiście jest w kiepskim stanie,
    najbardziej
    widoczną skazą jest zdrapana powłoka, na szczęście zdarty obszar jest minimalnie poza
    obszarem
    "nagranym" na płycie, BSoD z kolei powodował plik .sys od sterownika Leadteka, poza
    kartą i poza tym
    co z nią związane wszystko jest w najlepszym porządku.

    Właśnie ściągam openSUSE-11.2-KDE4-LiveCD-i686.iso - zobaczymy co z tego wyjdzie, a
    tak w ogóle to
    przydała by się jakaś krótka instrukcja, szczególnie odnośnie tego jaki program mam
    odpalić by
    sprawdzić tą kartę

  • 13. Data: 2009-12-24 07:28:33
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    > Właśnie ściągam openSUSE-11.2-KDE4-LiveCD-i686.iso - zobaczymy co z tego
    > wyjdzie, a tak w ogóle to przydała by się jakaś krótka instrukcja,
    > szczególnie odnośnie tego jaki program mam odpalić by sprawdzić tą kartę
    no to skręciłeś w kartoflisko bo w kde3.5 jest kdetv - czyli program do
    ogladania tv, a już w KDE4 go niema... ( w sensie tego niema, inne mozna
    doinstalować, tyle ze dla testów - jest to marnotrastwo czasu.)
    łatwiej bedzie sciagnąć 11.0 albo 11.1 z kde3,5
    ToMasz

  • 14. Data: 2009-12-24 13:25:56
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    ToMasz pisze:
> [...]
    > doinstalować, tyle ze dla testów - jest to marnotrastwo czasu.)
    > łatwiej bedzie sciagnąć 11.0 albo 11.1 z kde3,5

    Aaa, no to ściągam 11.1 z kde 3.5 - źle doczytałem

  • 15. Data: 2009-12-24 18:12:48
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    ToMasz pisze:
> [...]
    > doinstalować, tyle ze dla testów - jest to marnotrastwo czasu.)
    > łatwiej bedzie sciagnąć 11.0 albo 11.1 z kde3,5

    Niestety ale programu KDETV tam niema - openSUSE-11.1-KDE3-LiveCD-i686.iso
    Sciągam więc 11.0 może tutaj będzie

  • 16. Data: 2009-12-24 20:57:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 23 Dec 2009 23:16:57 +0100, vcore napisał(a):

    > program WinFast PVR2

    Używam tej karty od 2 lat pod wXP SP3 do oglądania kablówki. Stery
    ściągnąłem z netu. Aczkolwiek ich instalowanie jest dosyć upierdliwe a
    obsługa aplikacji kapryśna, da sie jednak tego używać. W miedzyczasie nawet
    dociągnąłem jakieś aktualizacje. Jak chcesz, mogę ci wysłać na priv paczkę,
    waży jakieś 50M bo moze albo twoja instalka z płyty ma wady lub też napęd
    jakieś kłopoty z płytką.
    --
    Jacek

  • 17. Data: 2009-12-24 21:10:19
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Jacek Maciejewski pisze:

> [...]
    > waży jakieś 50M bo moze albo twoja instalka z płyty ma wady lub też napęd

    No właśnie też o tym pomyślałem że może płyta uszkodzona (choć jest bez najmniejszej
    ryski, i
    odtwarza się bez problemów) więc sciągnąłem sterowniki z sieci, niestety żadne nie
    działają, a
    ściągałem przynajmniej kilka wersji - jeszcze dzisiaj spróboje