  • 1. Data: 2009-12-23 14:01:48
    Temat: Nvidia 8800 GT/GTX - pasywne chłodzenie ?
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    Czy używa ktoś karty z Nvidia 8800 GT / GTX z fabrycznie montowanym
    pasywnym chłodzeniem i jest z tego rozwiązania zadowolony ?

    (szukam czegoś bezgłośnego Nvidii do mojego kompa na poziomie wydajności
    co najmniej 8800 GT)

    Z góry dzięki

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 2. Data: 2009-12-23 14:25:23
    Temat: Re: Nvidia 8800 GT/GTX - pasywne chłodzenie ?
    Od: "KZ" <n...@a...email.pl>

    Użytkownik "Artur Dębski" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hgt8ha$rg5$...@n...news.neostrada.pl.
    ..
> [...]
    > pasywnym chłodzeniem i jest z tego rozwiązania zadowolony ?
    >
    > (szukam czegoś bezgłośnego Nvidii do mojego kompa na poziomie wydajności

    Używałem 9600 GT i była bezproblemowa, przesiadłem się na Radeona 5770 z
    wiatrakiem (karta produkcji Asusa) i mówiąc szczerze wielkiej różnicy w
    hałasie nie ma - a wcześniej używałem tylko pasywnych (przed 9600GT była
    8600GT) i kombinowałem jak mogłem żeby wyciszyć kompa...
    Wychodzi na to że niepotrzebnie się obawiałem nie-pasywnych kart....

    KZ

  • 3. Data: 2009-12-23 14:50:20
    Od: Maru <m...@n...pl>

    Artur Dębski pisze:
> [...]
    > pasywnym chłodzeniem i jest z tego rozwiązania zadowolony ?
    >
    > (szukam czegoś bezgłośnego Nvidii do mojego kompa na poziomie wydajności

    Ja mam akurat 8500 GT, też rozglądałem się za czymś z coolerem. W
    sklepie zaproponowano mi wlaśnie tą kartę z pasywnym chłodzeniem. Nie
    mam żadnych zastrzeżeń.

  • 4. Data: 2009-12-23 16:17:01
    Od: Michał Wójcik <m...@u...list.pl>

    Witam,

    > Czy używa ktoś karty z Nvidia 8800 GT / GTX z fabrycznie montowanym
    > pasywnym chłodzeniem i jest z tego rozwiązania zadowolony ?
    Używam Sparkle 8800 GT z pasywnym chłodzeniem i jestem bardzo
    zadowolony, działa bez żadnych problemów.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 5. Data: 2009-12-23 16:59:00
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Michał Wójcik pisze:
    > Witam,

    > Używam Sparkle 8800 GT z pasywnym chłodzeniem i jestem bardzo
    > zadowolony, działa bez żadnych problemów.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Michał
    Do przewiewnej budy i mało wymagających gier.
    Inaczej się ugotuje.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-12-23 17:18:31
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    KZ napisał:

> [...]
    > hałasie nie ma - a wcześniej używałem tylko pasywnych (przed 9600GT była
    > 8600GT) i kombinowałem jak mogłem żeby wyciszyć kompa...

    Zależy od producenta. Jeśli porządny to na wiatraczku nie oszczędza. Bo
    oszczędzanie kończy się albo rozsypaniem w ogóle, albo hałasem czasem
    nie do zniesienia.

    m.
    --
    LaTeX + Vim = http://vim-latex.sourceforge.net/
    Vim Universal Templates: http://vim.sf.net/script.php?script_id=1078

  • 7. Data: 2009-12-23 22:29:35
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Artur Dębski pisze:

    [cut]

    Nie warto interesowac sie rozwiazaniami fabrycznymi.
    Kup zwykle 8800GT (wyjdzie taniej na pewno niz z pasywnym) do tego za
    80zl Accelero S1 (rewelacja) i jak masz przewiewna bude to starczy nawet
    do ostrego katowania w grach.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 8. Data: 2009-12-24 08:56:49
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "KZ" <n...@a...email.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 8600GT) i kombinowałem jak mogłem żeby wyciszyć kompa...
    > Wychodzi na to że niepotrzebnie się obawiałem nie-pasywnych kart....

    Z doświadczenia mogę powiedzieć "narazie". Z reguły są mniejsze
    a moce do rozproszenia -spore, więc z czasem zaczynają wyć.
    Jeżeli chcesz używać mało intensywnie rok to wszystko będzie OK.

  • 9. Data: 2009-12-27 09:35:06
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    Dziękuję wszystkim za sugestie

    Ponieważ nie widzę za bardzo na rynku
    kart z 8800 GT/GTX i fabrycznie montowanym
    pasywnym chłodzeniem prawdopodobnie nie będę sie
    upierał przy pasywnym - zakupie je wtedy jako dodatkowe
    gdy zakupiona karta będzie miała zbyt głośne chłodzenie.

    Polećcie mi proszę producentów i konkretne ich modele
    z 8800 GT / GTX które uważacie za bardzo ciche

    Bawiłem się Palit z 8800GS - kompletna porażka co do głośności
    radiator i wiatraczek wygladaly mniej wiecej tak :
    http://www.night-modders.com/News_ima/td/PCF-Palit-G
    eForce-9600GT.JPG )

    Wydaje się zgodnie z teorią aby było cicho :
    - wentylator powinien być jak największy
    - miec jak najwiecej łopatek
    - jak najwolniej sie kręcić

    Mój Palit nie miał mało łopatek ale chyba źle zaprojektowany
    radiator - strasznie to wszystko wyło nawet jak się nie grało.

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl
    .