  • 1. Data: 2009-12-23 18:38:03
    Temat: [req] panel usb 5,25"
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    nie widzieliście gdzieś w sprzedaży paneli USB 5,25"? na allegro same
    allin1, a mi potrzeba tylko USB... byle tanio...

  • 2. Data: 2009-12-23 20:32:59
    Temat: Re: [req] panel usb 5,25"
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > nie widzieliście gdzieś w sprzedaży paneli USB 5,25"? na allegro same
    > allin1,

    Też pytałem po sklepach ostatnio, same dziadostwa z dziurami na fafnaście
    wymiarów kart, z jednym od biedy portem USB.

    > a mi potrzeba tylko USB... byle tanio...

    Zamówiłem na ebayu taki panel 3,5" - cztery porty USB, bez kart. Na razie
    czekam aż przyjdzie z Tajwanu.

    --
    Azarien

  • 3. Data: 2009-12-23 21:21:11
    Od: "chemik333" <chemik333 @ wp.pl>

    identifikator: 20040501 wrote:
    > nie widzieliście gdzieś w sprzedaży paneli USB 5,25"? na allegro same
    > allin1, a mi potrzeba tylko USB... byle tanio...

    Moze poszukaj 3,5" i wstaw to w przejsciowke na 5,25"?

    --
    chemik333

  • 4. Data: 2009-12-24 02:42:35
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Moze poszukaj 3,5" i wstaw to w przejsciowke na 5,25"?

    genialny pomysł, dzięki!
    a może widzieliście panele USB do 3,5"?