  • 1. Data: 2009-12-24 00:05:17
    Temat: Mikrofon - wtyczka
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    Szukam takiego wynalazku - mikrofonu zintegrowanego z wtyczką mini-jack
    (ewentualnie wtyczki z wbudowanym mikrofonem ;) ). Chciałbym włożyć toto
    w gniazdko na przednim panelu obudowy, żeby było małe, niespecjalnie
    przeszkadzało i nie rzucało się w oczy. Spotkał się ktoś z Was z takowym
    ustrojstwem?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 2. Data: 2009-12-24 00:21:24
    Temat: Re: Mikrofon - wtyczka
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Mich@l pisze:
> [...]
    > w gniazdko na przednim panelu obudowy, żeby było małe, niespecjalnie
    > przeszkadzało i nie rzucało się w oczy. Spotkał się ktoś z Was z takowym

    Sporo tego na allegro
    http://allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string=mik
    rofon+notebooka

    Ale nie licz na to że dzięki czemuś takiemu będziesz mógł prowadzić komfortowe
    rozmowy przez Skype,
    wydaje mi się że tego typu duperele mają kiepską czułość, zasięg - czy jak to się
    mówi

  • 3. Data: 2009-12-24 00:42:39
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-12-24 01:21, vcore pisze:

    > Sporo tego na allegro
    > http://allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string=mik
    rofon+notebooka

    Od bidy ten
    http://allegro.pl/item849827953_miniaturowy_mikrofon
    _do_notebooka_notemic_pro.html
    by się nadał, ale poszedłem dalej tym tropem i trafiłem na coś, co
    będzie chyba pasowało
    http://www.media-tech.eu/page.php?do=details&lang=pl
    &pid=1532&kid=14
    Te z łamaną wtyczką nie dadzą się włożyć, za głęboko jest gniazdo
    umieszczone.

    Obleci :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526