  • 1. Data: 2009-12-23 20:04:53
    Temat: Obudowa tower/midi tower, mała, cicha - jaką kupić?
    Od: Kronoss <k...@g...com>

    Witajcie
    poszukuję obudowy.
    Aktualny stan: noname, wys/szer/gł 43/20/46. Płyta: ATX Asus P5Q
    Turbo, zasilacz OCZ 500W.
    Potrzeby: 2 zatoki 5,25, 2-3 zatoki 3,5, jeśli byłaby z czytnikiem kart
    +USB+eSATA+audio z przodu byłoby super, ale nie jest to mus - mam na
    oku Aerocool CoolPanel III (BTW co o nim myślicie?). Z tego też
    względu bajery w stylu monitoring temperatury są zbędne ;)
    Najważniejsze: musi być mniejsza niż ta, którą mam obecnie. Oglądałem
    np. IBOX Lion 604B i generalnie byłaby OK, gdyby nie to, że jest już w
    niej czujnik temp. i gniazda USB - wsadzanie tam jeszcze CoolPanelu
    byłoby przesadą, choć z drugiej strony te czujniki nie mają najlepszej
    opinii. Obudowa nie ma też czytnika kart, a zależy mi na nim. Jeśli
    Waszym zdaniem obudowa OK i możecie polecić jakiś czytnik dobrej klasy
    bez czujnika temperatury, bo ten z iboxa jest jednak w porządku, to
    pasuje.
    Budżet: jeśli z czytnikiem, to 250-270 PLN, jeśli bez - to 130 PLN.
    Spoglądałem na obudowy miniTower, ale one już chyba za małe na
    posiadaną płytę?

  • 2. Data: 2009-12-23 20:07:36
    Temat: Re: Obudowa tower/midi tower, mała, cicha - jaką kupić?
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Kronoss <k...@g...com> wrote:

    > Budżet: jeśli z czytnikiem, to 250-270 PLN, jeśli bez - to 130 PLN.

    Skąd taka kalkulacja? Przecież taki czytnik kosztuje kilkadziesiąt złotych
    (montowany w zatoce 3,5").

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 3. Data: 2009-12-23 20:12:25
    Od: Kronoss <k...@g...com>

    On 23 Gru, 21:07, Konrad Kosmowski <k...@k...net> wrote:

    > Skąd taka kalkulacja? Przecież taki czytnik kosztuje kilkadziesiąt złotych
    > (montowany w zatoce 3,5").

    Nie chcę noname, który odczyta 1/2 deklarowanych formatów ;)
    Wspomniany aerocool z czytnikiem, portami usb i esata i chyba audio
    kosztuje ca 120 PLN.