    From: "Feromon" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Problem z aplikacją AccuWeather
    Date: Mon, 4 Jan 2010 19:18:41 +0100

    Witam Noworocznie!
    Może ktoś miał ten problem i rozwiązał, bo ja za cienki "w te kolocki".
    Dawno, dawno temu... udało mi się w mojej Nokii 6210 Navigator
    zainstalować AccuWeather.com - pogodynkę. Wśród kilku gadżetów
    było tam satelitarne foto Europy. Od jakiegoś miesiaca jest jeno krzyżyk,
    po prostu X. Napis 400 miles SIR Radar i 6.00 PM GMT 4-Jan (to dzisiejszy
    napis),
    ale mapki nie ma. Nie chciałbym sobie rozp... znaczy popsuć, pozostałych
    ustawień.

    Może ktoś zna rozwiązanie?
    Pozdrawiam
    Feromon