  • 1. Data: 2010-01-04 18:18:41
    Temat: Problem z aplikacją AccuWeather
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Witam Noworocznie!
    Może ktoś miał ten problem i rozwiązał, bo ja za cienki "w te kolocki".
    Dawno, dawno temu... udało mi się w mojej Nokii 6210 Navigator
    zainstalować AccuWeather.com - pogodynkę. Wśród kilku gadżetów
    było tam satelitarne foto Europy. Od jakiegoś miesiaca jest jeno krzyżyk,
    po prostu X. Napis 400 miles SIR Radar i 6.00 PM GMT 4-Jan (to dzisiejszy
    napis),
    ale mapki nie ma. Nie chciałbym sobie rozp... znaczy popsuć, pozostałych
    ustawień.

    Może ktoś zna rozwiązanie?
    Pozdrawiam
    Feromon