eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmProblem z Playem przy zglaszaniu reklamacji › Problem z Playem przy zglaszaniu reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: gregor <g...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Problem z Playem przy zglaszaniu reklamacji
    Date: Sat, 01 Aug 2009 13:13:52 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 44
    Message-ID: <h51819$l08$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: sub215-141.elpos.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1249125226 21512 85.193.215.141 (1 Aug 2009 11:13:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 1 Aug 2009 11:13:46 +0000 (UTC)
    X-User: chrupolek
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:977566
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Kiedys bylem w erze i po rozwiazaniu umowy przenioslem sie do Tak Taka,
    niestety, gdy chcialem zmienic operatora Era kazala mi wolac ojca by
    podpisal przeniesienie nr bo abo i jednoczescnie karta byla
    zarejestrowana na ojca ... zmienilem operatora na Play 2 lata umowy i
    znowu przenioslem sie do prepajda Play Fresh, niestety otrzymalem spam i
    chcialem to zglosic by nie wysylano do mnie nie zamawianych reklam ...

    w odpowiedzi otrzymalem takie pisemko z o...@p...pl



    /*
    Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług dla
    Użytkowników. Przyjęcie dyspozycji o zaprzestaniu przesyłania informacji
    marketingowych wymaga wcześniejszej rejestracji Użytkownika.
    Zapraszamy zatem do najbliższego Punktu Sprzedaży w celu dokonania
    rejestracji karty SIM. Po rejestracji prosimy o ponowny kontakt,
    powołanie się na numer niniejszego zgłoszenia (xxxx).
    Dodatkowo zawiadamiamy, iż formularz rejestracyjny można pobrać z naszej
    strony internetowej www.playmobile.pl. (zakładka Regulaminy>>Umowy i
    Zasady świadczenia Usług) bądź wypełnić go na miejscu, w Punkcie
    Sprzedaży. Podczas rejestracji należy mieć ze sobą dowód osobisty, a
    także kod PUK telefonu.
    Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.moj.playmobile.pl. znajdują
    się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii
    połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również
    skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego
    zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź.
    */


    Co za bzdury ??

    po 1 musza miec zarejestrowany moj nr skoro przenioslem sie z abo na karte

    po 2 jakim prawem bez mojej zgody wysylaja reklamy, skoro ich nie
    zamawialem i by je odmowic musze sie dodatkowo rejestrowac ??

    zglaszac do do UKE czy jak bo nie mam zamiaru sie tlumaczyc i wojowac z
    nimi od razu z grubej rury chyba trzeba bedzie co Wy na to ?

    gregor

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: