  • 11. Data: 2012-05-17 09:22:02
    Temat: Re: Problem wyboru pierwszego motocykle...
    Od: John <j...@g...com>

    W dniu 2012-05-16 19:16, Kefir pisze:
    > :) ER-5 dosc ochoczo niszczy budziki przy glebie. Bardzo trudne do
    > nabycia z drugiej reki, co zreszta potwierdza moja teze.

    Potwierdzam twoją tezę ;) acz jeśli dostanie się jedynie 'kloszowi' to
    już łatwe do nabycia z ręki niemieckiej.

    Mimo tego mankamentu także polecam, swój drugi sezon właśnie spędzam z
    kawasaki i jak dotąd bardzo nam razem ze sobą dobrze, choć nie jeździmy
    wyjątkowo szybko.

    --
    pozdrawiam,
    John

  • 12. Data: 2012-05-17 18:08:29
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On 17 Maj, 09:22, John <j...@g...com> wrote:

    > Potwierdzam twoją tezę ;) acz jeśli dostanie się jedynie 'kloszowi' to
    > już łatwe do nabycia z ręki niemieckiej.

    Awaryjnie, solniczki zawsze mozna dorobic z butelek typu PET.
    Przerabialismy kiedys temat na Piernikach, gdy to pewna kolezanka
    zapatrzona w uroki okolicy, zaparkowala autko w miejscu, w ktorym
    akurat juz stal kolega na moto.
    W budzikach zniszczeniu ulegly wylacznie one, wiec na ma skromna
    sugestie, delikatne bebechy zostaly zabezpieczone na droge powrotna
    dolnymi czesciami z butelek PET wlasnie plus nieodzowny power-tape.
    Pasowalo, ja pewnie jeszcze z rok bym tak jezdzil...
    Demonos, czytasz? ;)

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i (nie
    sprzedam za zadne skarby)

  • 13. Data: 2012-05-18 11:04:34
    Od: m...@g...pl

    Witam,

    Do eksperta to mi daleko ale parę miesięcy temu miałem podobny dylemat to może i coś
    pomogę. Kasy masz mało więc i wyboru dużego nie masz. Zamiast czytać opinie w
    internecie przejedź się po komisach/handlarzach/ogłoszeniodawcach w okolicy i
    przymierz/usiądź/przejedź się kilkoma sprzętami. Obowiązkowo sprawdź: GS 500, CB 500
    i ER-5 (na takie które ci się podobają to też siadaj - choćby droższe były). W tych
    pieniądzach to nie szukałbym konkretnego modelu ale dobrej sztuki. Pojeździsz na
    takim 1-2 lata dość tanio, dozbierasz kasę, sprzedasz (dużo na wartości nie stracą) i
    kupisz docelowego. Albo uznasz, że to co jest dostępne w tych pieniądzach ci nie leży
    i postanowisz dozbierać. Najważniejsze to ruszyć się z przed kompa i oglądać
    konkretne sztuki. Jak znajdziesz ciekawą sztukę w dobrych pieniądzach to weź
    mechanika ze sobą, niech obejrzy czy nie mina. Zainteresuj się też kosztami
    utrzymania: opony, napęd, serwis i ubiorku: kask, kurtka, buty, rękawice itd. i itp.

    Pozdr,
    Mariusz