  • 1. Data: 2012-05-14 09:15:42
    Temat: Re: Buty taktyczne na moto...
    Od: John <j...@g...com>

    W dniu 2012-05-14 18:30, Ivam pisze:
    > Wez sie zastanow tez nad alpinestarsami z gore (model "web") - mam,
    > wygodne, jest git. Na promocji sporo dozej niz taktyczne, ale sporo
    > taniej niz daytony (ja dorwalem za 650zl).

    Potwierdzam - Web-GoreTex, posiadam egzemplarz z identycznej promocji.
    Woda pozostaje na zewnątrz i umożliwiają precyzyjną adaptację do pory
    roku przy pomocy odpowiednich skarpet.

    Nie wiem tylko czy to, że nie są taktyczne ujemnie wpływa na taktykę jazdy.

    --
    pozdrawiam,
    John

  • 2. Data: 2012-05-14 17:10:51
    Temat: Buty taktyczne na moto...
    Od: "inż. Mamoń" <a...@g...com>

    Bry

    12 lat juz jezdze roznymi moturami, a jakos ciagle nie dorobilem sie
    porzadnych lapci... I wyglada na to, ze nadal sie nie dorobie, bo jakies
    sensowne Daytony z Gore-Texem kosztuja od tauzena w gore. Ale, z racji iz
    aktualnie posiadane lapcie zaczynaja sie rozpadac musze kupic cokolwiek
    Zalozenie: jakotako chroniace stope, lekkie, nieprzemakalne i... niedrogie.
    Wymyslilem buty taktyczne
    http://allegro.pl/buty-taktyczne-security-surplus-me
    mbrana-asg-42-i2296689239.html
    http://allegro.pl/pustynne-buty-taktyczne-patriot-mc
    allister-asg-44-i2308472887.html
    http://allegro.pl/buty-taktyczne-patrol-z-zamkiem-co
    yote-9-42-i2304907741.html

    Lata ktos w czyms takim?
    Sprawuje sie to jakos?
    Ktore beda lepsze?

    Kasiu, pomoz!

    inż. Mamoń
    GSF1200SK1

  • 3. Data: 2012-05-14 17:19:08
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "inż. Mamoń" <a...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    yo
    > te-9-42-i2304907741.html Lata ktos w czyms takim?

    Mam gdzies jakies nowki firmy no-name. Poszukam to dam Ci cynk. Gdzies leza,
    za grosze Ci puszcze.

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2012-05-14 17:53:08
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "inż. Mamoń" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    Kiedys kupilem nowki chyba w Niemcowni. Leżą ze 4 lata. Nigdy nie zakładane.
    Wyglądają na skóre, ale głowy nie dam. Mają rzepy i zamek, usztywniacze na
    kostki, wszystko co potrzebne na motur. Nr 43. Nigdy w nich nie jeździłem
    wiec nie wiem jak sie sprawuja:-) Sprzedam Ci za 100 plus 15 wysylka. Fotki:
    http://img37.imageshack.us/img37/693/111xhhs.jpg
    http://img855.imageshack.us/img855/1585/222io.jpg
    http://img31.imageshack.us/img31/8273/333rj.jpg
    http://img831.imageshack.us/img831/7500/444ai.jpg
    http://img571.imageshack.us/img571/4215/555oa.jpg
    http://img214.imageshack.us/img214/4568/666ve.jpg
    http://img850.imageshack.us/img850/2442/777q.jpg

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2012-05-14 18:30:52
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "inż. Mamoń" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Wymyslilem buty taktyczne
    > http://allegro.pl/buty-taktyczne-security-surplus-me
    mbrana-asg-42-i2296689239.html

    Te sobie odpusc - jesli membrana to gore. Te buty nie maja membrany tylko
    warstwe ocieplenia thinsulate. A do tego na 90% podrobe, bo:
    - za tanio
    - pod napisem "thinsulate" powinno byc napisane ile g na m^2 materialu
    (gestosc po prostu).

    Thinsulate (najciensze) 50g wystarcza w rekawiczkach na narty, 200g
    wystarcza w zimowych butach mojemu ojcu na noc spedzona na ambonie przy
    temp. ~-15, 20* bez odmrozen.

    Wez sie zastanow tez nad alpinestarsami z gore (model "web") - mam, wygodne,
    jest git. Na promocji sporo dozej niz taktyczne, ale sporo taniej niz
    daytony (ja dorwalem za 650zl).

    Najtansze taktyczne ze wzmocnieniami i gore to polskie kupczaki:
    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=kup
    czak

    Mialem, uzywalem z powodzeniem w gorach (uwaga na sliska podeszwe), w zimie
    i podczas bardzo deszczowej jesieni. Mam dalej jako robocze (mocno sie
    zniszczyly). Juz kilka lat nie przemakaja. Popekana podeszwa z boku to
    normalne zjawisko i nie powoduje przemakania. Bardzo ciezkie.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 6. Data: 2012-05-14 18:40:36
    Od: "inż. Mamoń" <a...@g...com>

    Ivam wrote:
> [...]
    >
    > Thinsulate (najciensze) 50g wystarcza w rekawiczkach na narty, 200g
    > wystarcza w zimowych butach mojemu ojcu na noc spedzona na ambonie

    Ale mnie nie zalezy na tym, zeby byly cieple. Wrecz przeciwnie - to maja byc
    buty na lato

    inż. Mamoń
    GSF1200SK1

  • 7. Data: 2012-05-14 18:58:48
    Od: Mnich <t...@g...com>

    On 14 Maj, 17:10, "inż. Mamoń" <a...@g...com> wrote:
    > Bry

    Dziendoberek

    > Lata ktos w czyms takim?
    > Sprawuje sie to jakos?

    W podobnym deseniu znaczy siem Super Magnumy
    Ale tych nie polecam - niby podeszwy antypoślizgowe ale to teoria, na
    deszczu ślizga się toto jak .. nie przymierzając ;)
    Natomiast wygodne do chodzenia som - a to jakaś alternatywa jest dla
    turystyka i jego kierownika

    pozdr
    Mnich

  • 8. Data: 2012-05-14 21:32:02
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "inż. Mamoń" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Ale mnie nie zalezy na tym, zeby byly cieple. Wrecz przeciwnie - to maja
    > byc buty na lato

    Dlatego napisalem, zebys odpuscil te z pierwszego linka - maja (jesli
    oryginalne) bardzo dobre ocieplenie.

    Chcesz konkretnie na lato to szukaj czegos w ogole bez membrany. Chcesz
    uniwersalne (ale i tak w upalne lato noga sie spoci) szukaj czegos z
    gore-texem. Ponoc sympatex tez dobry, ale nie mialem wiec sie nie
    wypowiadam.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 9. Data: 2012-05-14 23:46:57
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-14 17:10, inż. Mamoń pisze:
    > Wymyslilem buty taktyczne.

    Taktyki w tym niewiele, ale za to tanie i względnie ładne:
    http://i50.tinypic.com/29ldav7.jpg ~150 zł na allegro.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 10. Data: 2012-05-15 00:26:20
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    > Zalozenie: jakotako chroniace stope, lekkie, nieprzemakalne i... niedrogie.
    > Wymyslilem buty taktyczne

    A może coś takiego? Tylko trzeba się upewnić, czy nie jest to podróba
    Sympatexu.
    http://allegro.pl/probiker-scout-ii-41-sympatex-klim
    amembrana-i2321282678.html
    "Zielony Sklep" z Wrocławia miał buty tac z Sympatexem za 299PLN, tylko
    ich kształt chyba nie był idealny na moto.
    PS. Thinsulate to nie membrana, ale ocieplenie.