  • 1. Data: 2010-02-23 02:43:45
    Temat: Prezydencki wykład o fotografii
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Znalazłem wykład prezydenta Meedwiediew (dobrze piszę nazwisko?) o
    fotografii. Może Was interesuje:

    http://eng.kremlin.ru/vappears/2010/02/10/1843_type2
    07221_224242.shtml

    Okazuje się być długoletnim miłośnikiem fotografii ;-) No i jaki sprzęt ma!

  • 2. Data: 2010-02-23 06:06:29
    Temat: Re: Prezydencki wykład o fotografii
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Nguyen Bang Giang pisze:
> [...]
    07221_224242.shtml

    > Okazuje się być długoletnim miłośnikiem fotografii ;-) No i jaki sprzęt ma!

    No wiesz, każdy funkcjonariusz NKWD, znaczy się KGB musiał umieć
    fotografować.

    wer

  • 3. Data: 2010-02-23 07:57:54
    Od: JFP <j...@N...plieth.com>

    Nguyen Bang Giang pisze:

    > Okazuje się być długoletnim miłośnikiem fotografii ;-) No i jaki sprzęt ma!
    A w ogóle, super facet! Bardzo nas lubi! Gdyby jeszcze tylko trochę
    urósł ;-)
    Jurek PL.

    --
    http://plieth.com

  • 4. Data: 2010-02-23 08:42:54
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Nguyen Bang Giang" <n...@y...com> napisał w
    wiadomości news:19uhs2d0l15sv$.5fwdy37bufzp$.dlg@40tude.net...

    > Okazuje się być długoletnim miłośnikiem fotografii ;-) No i jaki sprzęt
    > ma!

    Służbowy.
    Kiedyś miałby Fed-a NKWD.

  • 5. Data: 2010-02-23 08:55:33
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Marcin [3M] napisał(a):

    > Służbowy.
    > Kiedyś miałby Fed-a NKWD.

    Myślę, że ta Leika to raczej gift od producenta, w ramach akcji
    promocyjnej. Ale może masz rację, że sentyment do dalmierza pozostał i
    sobie nową zabawkę kupił. Najciekawsze, że to sprzęt "na ludzi", a jak
    sam wspomina trochę dziwnie wyglądałby mierząc do nich jako prezydent.
    No ale kto bogatemu zabroni. :-)

    --
    Mirek

  • 6. Data: 2010-02-23 12:54:23
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Marcin [3M] napisal:
    > Służbowy.
    > Kiedyś miałby Fed-a NKWD.

    Mylisz Miedwiediewa z Putinem.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 7. Data: 2010-02-23 13:18:15
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Jacek_P wrote:

    > Mylisz Miedwiediewa z Putinem.

    A Miedwiejew spadł z księżyca? To też wychowanek Łubianki.

    wer

  • 8. Data: 2010-02-23 14:12:52
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    b...@n...pl napisal:
    > A Miedwiejew spadł z księżyca? To też wychowanek Łubianki.

    Blad. Wychowanek Sobczaka. Do Sobczaka w swoim czasie
    przytulil sie osierocony przez KGB Putin. Dopiero po
    upadku Sobczaka, Putin odbudowywal swoje kontakty
    z kolegami z 'firmy', a potem razem z nimi potege 'firmy'.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 9. Data: 2010-02-23 16:20:37
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-02-23 03:43:45 +0100, Nguyen Bang Giang
    <n...@y...com> said:

    > Znalazłem wykład prezydenta Meedwiediew (dobrze piszę nazwisko?)
    Źle. Te "ee" po "M" nie wiem skąd Ci się wzięło. Transkrypcja
    rosyjskiego "?" na łaciński alfabet to "v" (choć my lubimy wpisać w tym
    miejscu "w" i pewnie jest to dopuszczalne). No i nazwiska się odmienia.
    (większość).
    > fotografii. Może Was interesuje:
    >
    > http://eng.kremlin.ru/vappears/2010/02/10/1843_type2
    07221_224242.shtml

    > Okazuje się być długoletnim miłośnikiem fotografii ;-) No i jaki sprzęt ma!
    Tu już inni napisali, mi pozostaje się tylko zgodzić.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-02-23 16:25:36