  • 1. Data: 2010-02-22 22:46:27
    Temat: Polski Konkurs Fotografii Prasowej
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Czy ktos nie wie, czy jeszcze organizuje sie jego edycje?
    Jesli nie, do kiedy istnial?:-)

  • 2. Data: 2010-02-22 22:55:31
    Temat: Re: Polski Konkurs Fotografii Prasowej
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <5...@n...onet.pl>,
    romek76 nabazgrał:
    > Czy ktos nie wie, czy jeszcze organizuje sie jego edycje?
    > Jesli nie, do kiedy istnial?:-)

    Google nie wie?

  • 3. Data: 2010-02-22 23:15:31
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > W poście <5...@n...onet.pl>,
    > romek76 nabazgrał:
    >
    > Google nie wie?

    Nie widze ;)

  • 4. Data: 2010-02-22 23:40:13
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <5...@n...onet.pl>,
    romek76 nabazgrał:

    > Nie widze ;)

    A ja widzę, nawet kilka różnych konkursów pod tą nazwą, jedne żyją drugie nie.
    Może byś się trochę bardziej wysilił?

  • 5. Data: 2010-02-23 01:10:36
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > A ja widzę, nawet kilka różnych konkursów pod tą nazwą, jedne żyją drugie nie.
    > Może byś się trochę bardziej wysilił?

    Na ktorej stronie w wynikach widzisz Polski Konkurs Fotografii Prasowej
    najswiezszy?:)

  • 6. Data: 2010-02-23 07:34:49
    Od: MariuszF <f...@f...pl>

    romek76 wrote:

    > Na ktorej stronie w wynikach widzisz Polski Konkurs Fotografii Prasowej
    > najswiezszy?:)

    Kiedys byl jeden konkurs i nazywal sie chyba Konkurs Polskiej Fotografii
    Prasowej. Teraz jest ich wiecej: BZ WBK Press Photo, Newsreportaż, Grand
    Press, konkurs Klubu Fotografii Prasowej. Jest tez kilka lokalnych
    konkursow prasowych - Gdansk, Katowice, Tychy, Poznan, Gorzow Wlkp. I
    kilka o szerszej tematyce, gdzie tez mozna takie zdjecia wyslac.

    Pewnie jeszcze troche by sie znalazlo.

    Cyyba jednak piszesz jakas prace :). Poszeperaj w internecie - bedzie
    szybciej i sporo wiecej.

    pzdr, m

  • 7. Data: 2010-02-23 18:38:10
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

> [...]
    >
    > Pewnie jeszcze troche by sie znalazlo.
    >
    > Cyyba jednak piszesz jakas prace :). Poszeperaj w internecie - bedzie

    Dziekuje Ci bardzo, Mariusz :)

  • 8. Data: 2010-06-01 14:17:32
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Nie widze ;)

    Nadal nie widze - zatem, czy jest tu ktos "wtajemniczony"?:)

    Moze Marek Dyjor, bo robi dobre zdjecia reporterskie?

  • 9. Data: 2010-06-02 18:31:50
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Nie wie.
    Ty tez nie wiesz.