  • 1. Data: 2014-06-21 18:04:42
    Temat: Preparat do czyszczenia wtrysków
    Od: Trybun <I...@j...com>

    Czy macie jakieś doświadczenia z preparatami dolewanymi do paliwa, a
    majacymi za zadanie oczyszczać wtryski? Chodzi mi o głównie o opinię
    dotyczącą silników benzynowych, ale i za opinię nt. diesla będę wdzięczny.

  • 2. Data: 2014-06-22 23:47:59
    Temat: Re: Preparat do czyszczenia wtrysków
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-06-21 18:04, Trybun pisze:
    > Czy macie jakieś doświadczenia z preparatami dolewanymi do paliwa, a
    > majacymi za zadanie oczyszczać wtryski? Chodzi mi o głównie o opinię
    > dotyczącą silników benzynowych, ale i za opinię nt. diesla będę wdzięczny.

    Nie słyszałem żeby to komuś pomogło bardziej niż placebo (w sensie
    zastąpienia czy chociaż odwleczenia w czasie regeneracji/wymiany
    wtryskiwaczy).

    Ale może zapobiegawczo stosowane regularnie by coś pomogło?
    Nie wiem - jakoś nie jestem przekonany do takich mikstur dolewanych do
    paliwa.

  • 3. Data: 2014-06-22 23:51:28
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-06-21 18:04, Trybun wrote:
    > Czy macie jakieś doświadczenia z preparatami dolewanymi do paliwa, a
    > majacymi za zadanie oczyszczać wtryski? Chodzi mi o głównie o opinię
    > dotyczącą silników benzynowych, ale i za opinię nt. diesla będę wdzięczny.

    czarny STP - dolewam profilaktycznie co 5-6 tys km (czyszczenie wtryskow
    i calego ukladu paliwowego)
    Banzyna, 2.4l 170KM.
    Dzisiaj wlasnei dolalem (wakacje za pasem i pewnie z kolejne 5kkm
    stuknie - kierunek Albania)
    Czy pomaga? Nie powiem Ci wprost - nie mam za to zadnych problemow -
    stosuje jako czysta profilaktyke (a byc moze i efekt placebo :)

  • 4. Data: 2014-06-22 23:52:28
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Zbyt częste stosowane mogą spowodować wycieki z pompy wtryskowej. Nie wytrzymują
    uszczelnienia. Nie dosyć że ON jest już mocno suchy, to te preparaty potęgują efekt.
    Ale stosowane z głową nie zaszkodzą

  • 5. Data: 2014-06-23 12:55:45
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > majacymi za zadanie oczyszczać wtryski? Chodzi mi o głównie o opinię
    > dotyczącą silników benzynowych, ale i za opinię nt. diesla będę wdzięczny.

    Benzynowe prościej wyjąć i dać na myjkę ultradźwiękową niż lać jakiś fajans.
    Swoją drogą jakoś nie spotkałem się zabrudzonymi wtryskami w taki sposób
    żeby taki płyn miałby im jakoś pomagać.
    Jak już to od strony listwy trafiają się paprochy które ot tak nie
    ulegają rozpuszczeniu :)

    Lewis

  • 6. Data: 2014-06-23 14:02:55
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 21.06.2014 18:04, Trybun pisze:
    > Czy macie jakieś doświadczenia z preparatami dolewanymi do paliwa

    Mamy z opiłkami metali z łuszczącej się pompy paliwa...

    --
    anacron
    aba/

  • 7. Data: 2014-06-23 14:09:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-06-23, anacron <a...@a...pl> wrote:

    > Mamy z opiłkami metali z łuszczącej się pompy paliwa...

    A to:
    <https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.samochody/I
    XP_5YRDpM4/7UOxTaSCclkJ>
    juz prostowales?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2014-06-23 14:17:46
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 23.06.2014 14:09, AZ pisze:

    > A to:
    > <https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.samochody/I
    XP_5YRDpM4/7UOxTaSCclkJ>
    > juz prostowales?

    Nadal nie mamy odpowiedzi na kilka pytań, biegli się nie spieszą.

    --
    anacron
    aba/

  • 9. Data: 2014-06-24 17:46:18
    Od: Grześ <b...@b...com>

    Hello Trybun !:
    > Czy macie jakieś doświadczenia z preparatami dolewanymi do paliwa, a
    > majacymi za zadanie oczyszczać wtryski? Chodzi mi o głównie o opinię
    > dotyczącą silników benzynowych, ale i za opinię nt. diesla będę wdzięczny.

    Ja próbowałem wiele razy STP, rzeczywiście trochę pomaga. Na osady z
    paliwa, szczególnie gorszej jakości i po dłuższych postojach. Ale jak
    dużo jeździsz - to sens mniejszy.

    Pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 10. Data: 2014-06-25 13:00:18
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-23 14:02, anacron pisze:
    > Mamy z opiłkami metali z łuszczącej się pompy paliwa...

    Filtr paliwa nie ich wyłapuje?