  • 21. Data: 2014-12-30 19:59:29
    Temat: Re: Predkosc SSD - problem
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2014-12-30 o 16:21, Budzik pisze:

    > Dysku skoro powstał później...
    > Zreszta testy pokazuja ze te dyski są ogólnie wolniejsze niz zapewnienia -
    > wiec moze to nie wina chipsetu?

    Jak dzisiaj kupowałem pendriva to w sieci pisali że prędkości
    odczytu i zapisu ma "do xxx" i "do yyy". Co oznacza że nie zrobi
    tego szybciej niż xxx czy yyy.

    Tutaj lub na forach od laptopa.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2014-12-30 22:18:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-12-30 o 19:44, qwerty pisze:

    > Śmieszą mnie takie komentarze.

    Dlaczego śmieszą?

    Właśnie zakupiłem kolejny SSD i też jak poprzedni będzie działał pod
    sata2. Wiem że to "kaleczenie rzemiosła" ale zdrowy rozsądek górą.
    Są to bardzo dobrze wydane pieniądze. Czas dostępu robi swoje a wymiana
    sprzętu odroczona o kolejne kilka lat.
    Biedni Ci producenci. Strzelają sobie w kolano. Klienci masowo kupują
    ssd zamiast wydawać tysiące na całe komputery ;-)

    PS. Nie instalowałem od nowa systemu. Jest trochę śmieci ale pod
    kontrolą. Szkoda czasu. Wzrost komfortu jest powalający.

  • 23. Data: 2014-12-31 00:24:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > tego szybciej niż xxx czy yyy.
    > Sprawdź co naprawdę napisał producent o prędkościach tego dysku. :-)

    Ojojoj - mowisz ze az tacy szmaciarze, ze pisza sobie do 500 a tymczasem
    dysk 500 nie osiaga nigdy, ma 250 i to bedzie ok, bo mi wytlumacza, ze 5
    bitów poleciało z predkoscią 500?
    Traktowałem temat akademicko, ale widze, ze trzeba bedzie podrazyć i za rok
    czy poltora wymienic sobie dysk...

    > Tutaj lub na forach od laptopa.

    No to tutaj pytałem i polecono mi własnie ten ktory kupiłem...

  • 24. Data: 2014-12-31 00:59:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Ojojoj - mowisz ze az tacy szmaciarze, ze pisza sobie do 500 a tymczasem
    > dysk 500 nie osiaga nigdy, ma 250 i to bedzie ok, bo mi wytlumacza, ze 5
    > bitów poleciało z predkoscią 500?

    Sprawdziłem - na stronie produktu gdzie kupowałem jest napisane:
    szybkość zapisu 500 MB/s
    szybkość odczytu 500 MB/s

    Nie ma zadnych gwiazdek "do".
    :)

  • 25. Data: 2014-12-31 11:42:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2014-12-31 o 00:24, Budzik pisze:

> [...]
    > bitów poleciało z predkoscią 500?
    > Traktowałem temat akademicko, ale widze, ze trzeba bedzie podrazyć i za rok

    Te pięćset to maksimum którego nie przekroczy a osiągnie w odpowiednich
    warunkach. Zacznij od sprawdzenie czy spełniłeś te warunki.

    > No to tutaj pytałem i polecono mi własnie ten ktory kupiłem...

    Widać trafiłeś na idiotę który uważa że każdy dysk SSD będzie
    świetnie pracował w każdym sprzęcie.
    Porady takich osobników to niestety ryzyko jakie ponosisz
    pytając w sieci. Następnym razem upewnij się czy doradzający
    ma taka konfigurację o jaką pytasz.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2014-12-31 16:38:35
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 31 grudnia 2014 00:24:27 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Traktowałem temat akademicko, ale widze, ze trzeba bedzie podrazyć i za rok
    > czy poltora wymienic sobie dysk...

    Sprawdź w warunkach gwarancji, czy producent dopuszcza wymianę z takiego powodu.
    Bo wydaje mi się, że nie.

  • 27. Data: 2014-12-31 16:59:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Te pięćset to maksimum którego nie przekroczy a osiągnie w
    > odpowiednich warunkach.

    Z czego to wynika?
    W warunkach zakupu jest napisane: predkosc 500...

    > Zacznij od sprawdzenie czy spełniłeś te
    > warunki.

    Co konkretnie masz na mysli?
    Jakie warunki?
    SATA3? Pisalem, ze jest. Cos jeszcze?

> [...]
    > Porady takich osobników to niestety ryzyko jakie ponosisz
    > pytając w sieci. Następnym razem upewnij się czy doradzający

    Coż...

  • 28. Data: 2014-12-31 18:39:47
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    .
    > Sprawdziłem - na stronie produktu gdzie kupowałem jest napisane:
    > szybkość zapisu 500 MB/s
    > szybkość odczytu 500 MB/s
    > Nie ma zadnych gwiazdek "do".

    a jest zapisane ze chodzi o predkosc zapisu\odczytu w systemie?

    bo bym sie nie zdziwil gdyby marketoidy wymyslily ze chodzi o
    np. o max chwilowa predkosc zapisu przez kontroler, a w dodatku
    w cache ;)

    druga sprawa to kompresowalnosc danych - to co jest zapisane w
    komorkach pamieci zupelnie nie musi przypominac tego co tam
    wysylasz

    --
    http://db.org.pl/

  • 29. Data: 2014-12-31 19:56:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2014-12-31 o 16:59, Budzik pisze:

    > Z czego to wynika?
    > W warunkach zakupu jest napisane: predkosc 500...

    I należy to rozumieć jako maksymalną możliwą do uzyskania prędkość
    a nie prędkość osiągalną na pierwszym z brzegu sprzęcie.

    > Co konkretnie masz na mysli?
    > Jakie warunki?
    > SATA3? Pisalem, ze jest. Cos jeszcze?

    Niektóre chipsety gryzą się z niektórymi dyskami SSD.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2014-12-31 19:59:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Sprawdź w warunkach gwarancji, czy producent dopuszcza wymianę z
    > takiego powodu. Bo wydaje mi się, że nie.

    Ze co?
    A kto mowi, ze ja mam zamiar z gwarancji korzystac?