  • 11. Data: 2014-12-29 19:05:03
    Temat: Re: Predkosc SSD - problem [OT]
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości
    news:54a17adc$0$2162$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jeżeli T500 uruchamiał Ci się 10 minut i nie dało się na nim normalnie
    > pracować, to nie jest wina T500, tylko użyszkodnika, który zamulił
    > komputer źle skonfigurowanym, niepotrzebnym, niezadbanym oprogramowaniem.

    5400 rpm, truecrypt i coraz to nowsze a paskudniejsze kasperskie :) Poza tym
    nie defragmentowalem, za dużo to czasu zabierało (moja wina). Tak czy siak,
    na SSD jest dokladnie to samo (przekopiowalem dysk) i poprawa jest
    piorunująca.

  • 12. Data: 2014-12-30 02:57:28
    Temat: Re: Predkosc SSD - problem
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2014-12-29 o 16:59, Budzik pisze:

    > No własnie pytanie, czy te dyski sa takie "wolne" :) czy sa takie wolne u
    > mnie.
    > Bo moze to kwestia mojej konfiguracji.
    >
    > Ale na stacjonarce z A10 SATA 3 jest na 100%...

    Pytanie czy chipset nie gryzie się z dyskiem.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2014-12-30 03:00:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Farciarz z ciebie :)

    Raczej bajkopisarz.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2014-12-30 09:59:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Pytanie czy chipset nie gryzie się z dyskiem.

    To moze producent powinien zrobić zastrzezenie w opisie?

  • 15. Data: 2014-12-30 15:36:55
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Farciarz z ciebie :)

    Po prostu nie zasyfiam komputera byle czym.

  • 16. Data: 2014-12-30 15:37:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2014-12-30 o 09:59, Budzik pisze:

    > To moze producent powinien zrobić zastrzezenie w opisie?

    Który ? Dysku, chipsetu a może obaj ?
    W dzisiejszym świecie gdzie panuje marketing zamiast uczciwości
    zanim kupisz sprawdzasz/pytasz czy zadziała poprawnie w
    konkretnej konkurencji. Lub robisz z siebie, to co właśnie robisz.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2014-12-30 15:46:08
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2014-12-30 o 15:37, RadoslawF pisze:

    > W dzisiejszym świecie gdzie panuje marketing zamiast uczciwości
    > zanim kupisz sprawdzasz/pytasz czy zadziała poprawnie w
    > konkretnej konkurencji. Lub robisz z siebie, to co właśnie robisz.

    Konkurencja chyba Ci nie pomoże ;)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 18. Data: 2014-12-30 16:21:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Który ? Dysku, chipsetu a może obaj ?

    Dysku skoro powstał później...
    Zreszta testy pokazuja ze te dyski są ogólnie wolniejsze niz zapewnienia -
    wiec moze to nie wina chipsetu?

    > W dzisiejszym świecie gdzie panuje marketing zamiast uczciwości
    > zanim kupisz sprawdzasz/pytasz czy zadziała poprawnie w
    > konkretnej konkurencji. Lub robisz z siebie, to co właśnie robisz.

    A gdzie pytać?

  • 19. Data: 2014-12-30 19:44:58
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ikarek" napisał w wiadomości grup
    > Natomiast realnie, te różnice nie są aż tak istotne, zwłaszcza przy
    > przesiadce ze starego HDD. Wiem, bo też mam kingstona w lapku
    > lenovo t500, który uruchamiał się 10 minut i nie dało się na nim
    > normalnie pracować, a teraz śmiga jak młoda sarenka :)

    Śmieszą mnie takie komentarze.

  • 20. Data: 2014-12-30 19:55:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2014-12-30 o 15:46, Piotr Rezmer pisze:

    > Konkurencja chyba Ci nie pomoże ;)

    Zdecydowanie nie, miało być konfiguracji. :-)