  • 121. Data: 2014-05-29 18:53:54
    Temat: Re: Praca elektryk monter ZE
    Od: Wiesiaczek <W...@c...pl>

    W dniu 29.05.2014 18:29, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2014-05-29, Wiesiaczek <W...@c...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Teoretyku usenetowy. Efekty Twojej pracy nie zawsze zależą *od Ciebie*.

    Ja o zupie, Ty o d...?
    Czytałeś, na co odpowiadasz?

    > Tak, widzę. Masz bardzo prostą wizję świata.

    To prawda, i od kilkudziesięciu lat świetnie mi się sprawdza w życiu.
    Tylko nie wyskocz mi tu z komuchami etc., ja żyję z pracy rąk i głowy.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 122. Data: 2014-05-29 19:01:13
    Od: Wiesiaczek <W...@c...pl>

    W dniu 29.05.2014 18:17, ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "Wiesiaczek" <W...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Tak jak nas twój "pląk".

    "Nas"? To Was, ciemniaków jest tam więcej?

    "Pląk" ciemniaku nie jest po to, żeby kogoś obchodził, tylko po to, żeby
    splonkowany się nie wysilał, bo i tak ja tego nie przeczytam.
    Tym samym na "pląka" się nie odpowiada.

  • 123. Data: 2014-05-29 20:00:21
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-29, Wiesiaczek <W...@c...pl> wrote:

    [...]

    > Ja o zupie, Ty o d...?
    > Czytałeś, na co odpowiadasz?

    Tak. Jaką pracę wg Ciebie wykona administrator "pod telefonem"?

    Jak mu za to zapłacisz? Jak w ogóle zapłacisz administratorowi
    systemów i jak zróżnicujesz mu premię? Czy słaby, czy dobry,
    o ile nic się nie spieprzy/nie wydarzy, obaj wykonają swoją
    robotę koncertowo.

    Napieraj za co premię przyznasz. :>

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 124. Data: 2014-05-29 20:18:46
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 maja 2014 18:49:05 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
> [...]
    tyle. Jak by ten zwolniony robi� na przyk�ad 14 zlece� dziennie a nowy 15. Ale
    nie 14 i 28.

    > A mo�e nie odpierdala� "sztuk" tylko wykonywa� robot� porz�dnie, dbaj�c

    > o jako��?

    Może tak może nie. Ludzie często wykazują całkowity brak instynktu samozachowawczego
    ( czytaj są idiotami). Jeden motorniczy po pijanemu zabił chyba trzy osoby. W tv ci
    od tramwajów powiedzieli że to się nie powtórzy, takie wprowadzą metody kontroli. Za
    dwa dni w tv mówią że wyrzucili mechanika bo się w pracy uchlał. Z reguły w takich
    sprawach jest za mało informacji żeby móc ocenić czy dobrze ktoś zrobił czy źle. W
    książce pt. Poradnik Leniwego Człowieka można przeczytać że jeśli się komuś wydaje że
    jest super pracownikiem i kierownictwo go szanuje to znaczy tylko tyle ze jak się
    okaże niepotrzebny to go wypierdolą z roboty bez zmrużenia oka.

  • 125. Data: 2014-05-29 20:19:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 29 May 2014 19:01:13 +0200 osobnik zwany Wiesiaczek
    napisał:

> [...]
    >
    > "Pląk" ciemniaku nie jest po to, żeby kogoś obchodził, tylko po to, żeby
    > splonkowany się nie wysilał, bo i tak ja tego nie przeczytam. Tym samym

    przecież ty nie umiesz pląkować. I czytasz dalej z wypiekami

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 126. Data: 2014-05-29 20:20:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 29 May 2014 18:34:03 +0200 osobnik zwany Wojciech
    Bancer napisał:

    > On 2014-05-29, janusz_k <J...@o...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tia. I przypadkiem tylko nierówności społeczne w UK się powiększają.

    niemozliwe. takie rzeczy to tylko w Polsce :)

  • 127. Data: 2014-05-29 20:40:51
    Od: Wiesiaczek <W...@c...pl>

    W dniu 29.05.2014 20:00, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2014-05-29, Wiesiaczek <W...@c...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tak. Jaką pracę wg Ciebie wykona administrator "pod telefonem"?

    A co tu jest niejasne?
    Odsiedzi przy telefonie 8 godzin i ma miesięczną pensję.

> [...]
    > systemów i jak zróżnicujesz mu premię? Czy słaby, czy dobry,
    > o ile nic się nie spieprzy/nie wydarzy, obaj wykonają swoją

    Jak się nic nie spieprzy to obaj mają premię.

  • 128. Data: 2014-05-29 20:43:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 May 2014, janusz_k wrote:

    > A ty się z choinki urwałeś czy też odkopali ciebie?

    To jest a propos dostępności chleba "z giganta"?
    Odkopali.
    Dość dobrze kojarzę te czasy.
    I zdecyduj się, czy komentujesz to do czego się *odniosłem* czy
    to do czego się *nie odniosłem*.

    > na zachodzie od dawna jest nie tylko stawka minimalna ale i stawki dla
    > każdego zawodu, i jakoś to dziwnie funguje w takiej Anglii, Francji,
    > Niemczech itd

    W Niemczech powiadasz...

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Niemcy-chca-wprowadz
    ic-place-minimalna-3120018.html

    > tylko u nas nie może, każdy z bożej łaski biznesmen zaczyna od
    > dna niezależnie od tego kogo zatrudnia.

    Jak widać, problemem NIE JEST "biznesmen z bożej łaski", lecz BRAK PRACY.

    To, że nikt NIE CHCE zatrudniać.
    Mało coś chętnych na zostanie wyzyskiwaczem i złodziejem.
    Nie chciałbyś spróbować "płacić ludziom więcej"?
    Dobrze by było :)

    pzdr, Gotfryd

  • 129. Data: 2014-05-29 20:53:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 May 2014, uzytkownik wrote:

    > Ten pierwszy, bo jest z pełnej mąki żytniej, na zakwasie, pyszny,
    > syty i pachnący, a przede wszystkim zdrowy.

    Co prawda to prawda - poprzednik zapodał za mało założeń, rzeczywiście
    świeżość chleba nie jest wyznacznikiem innych cech :>
    I może być tak jak piszesz.
    Jest również prawdą, że "za darmo się nie da".
    Cały problem w tym, że to płacący klinci płacą *również pracownikom*.
    A płacić chcą... najmniej.

    > Ten drugi to "nadmuchany" chemią pseudo chleb bez smaku i bez zapachu,

    Ubolewam że nie masz dostępu do wyrobów z normalnej piekarni;)
    Trudna sprawa.
    Bo również dopisałeś założeń, których w pierwotnym poście nie było.

    pzdr, Gotfryd

  • 130. Data: 2014-05-29 21:50:31
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Erudyta "Wiesiaczek" <W...@c...pl> napisał w wiadomości

    > "Pląk" ciemniaku nie jest po to, żeby kogoś obchodził, tylko po to, żeby
    > splonkowany się nie wysilał, bo i tak ja tego nie przeczytam.
    > Tym samym na "pląka" się nie odpowiada.

    A kto bogatemu zabroni?

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.