  • 21. Data: 2011-03-19 14:15:50
    Temat: Re: Pproszę o radę - co kupić?
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "E.K." <EK@#.pl> napisał w wiadomości
    news:4d82f53e$0$2502$65785112@news.neostrada.pl...

    > Komórka (Nokia E51) jako modem do laptopa sprawdziła się w 100%.

    Mógłbyś napisać coś więcej jak to skonfigurowałeś, bo ja mam z tym problemy
    ?

  • 22. Data: 2011-03-19 14:46:45
    Od: "E.K." <EK@#.pl>

    > Mógłbyś napisać coś więcej jak to skonfigurowałeś, bo ja mam z tym problemy

    Po stronie komputera:
    - program Nokia PC Suite otrzymany z komórką -> File -> Connect to the Internet

    Po stronie komórki w zależności od sposobu połączenia:
    - przez USB należy zastosować kabelek, także otrzymany z komórką
    - przez BT należy wybrać Menu -> Narzędzia -> Ustawienia -> Połączenie ->
    Bluetooth -> Włączony

    Jaką komórkę próbujesz zastosować?

    Pozdrawiam
    E.K.

  • 23. Data: 2011-03-19 15:45:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Mar 2011 15:12:07 +0100, E.K. wrote:
    >Koncepcja franka polega na używaniu modemu do laptopa
    >w celu korzystania z Internetu i komórki do rozmów i SMSów.
    >Żadnego przekładania. Dwie niezależne rzeczy.

    I dwie niezalezne oplaty.

    >Wystarczy 10 MB na miesiąc i to przy ustawieniu na sprawdzanie skrzynki
    >najczęściej jak można ustawić czyli co 30 min.

    A ja zalozylem co 15 minut, skoro to takie istotne.

    >Wystarczy mi sprawdzanie
    >przez pół dnia, gdy nie mam dostępu do komputera stacjonarnego.

    Sprawdzic czy komorka posiada mozliwosc zadania godzin w ktorych ma
    sprawdzac, bo inaczej znow uciazliwosc.

    >Jedno sprawdzenie to w sumie 10 kB - informacja z billingu.

    A co to za taryfa i opcja ?
    Bo swoje podtrzymuje - w zlych ukladach moga cie skasowac zgodnie z
    cennikiem na wiecej, szczegolnie jak telefon bedzie zrywal sesje.
    Wiec pytanie jak to wyglada w orange.

    J.

  • 24. Data: 2011-03-19 16:02:27
    Od: "E.K." <EK@#.pl>

    > A ja zalozylem co 15 minut, skoro to takie istotne.
    To by było 20 MB maksimum, a nie 600 MB. Oczywiście przy zaznaczeniu
    odbierania tylko nagłówka. W razie potrzeby zawsze można pobrać całą
    wiadomość.
    Automatyczne sprawdzanie można ustawić na co 30 minut, 1, 2, 4 lub 6 godzin.
    W każdym momencie można spowodować sprawdzenie "ręcznie"
    Można wybrać w które dni ma być wykonywane sprawdzanie automatyczne
    i w jakim zakresie godzin. Na przykad od poniedziałku do piątku od 7.00
    do 18.00 co 30 minut.

    > Sprawdzic czy komorka posiada mozliwosc zadania godzin w ktorych ma
    > sprawdzac, bo inaczej znow uciazliwosc.
    To oczywiste, że wybierając nową komórkę trzeba sprawdzić czy ma wszystkie
    funkcje, na których mi zależy.

    > Bo swoje podtrzymuje
    Nic na to nie poradzę.

    Pozdrawiam
    E.K.

  • 25. Data: 2011-03-21 20:21:43
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

> [...]
    > - przez USB należy zastosować kabelek, także otrzymany z komórką
    > - przez BT należy wybrać Menu -> Narzędzia -> Ustawienia -> Połączenie ->

    E51
    Dzięki za info.