  • 1. Data: 2011-03-17 07:33:55
    Temat: Czyszczenie telefonu
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dzień Dobry,
    Tak się zastanawiam nad możliwością czyszczenia telefonu, który może być
    mocno zakurzony, pogryziony przez małe dziecko itp/itd parę razy
    :-)
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2011-03-17 08:53:52
    Temat: Re: Czyszczenie telefonu
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2011-03-17 08:33, BAREK pisze:
    > Dzień Dobry,
    > Tak się zastanawiam nad możliwością czyszczenia telefonu, który może być
    > mocno zakurzony, pogryziony przez małe dziecko itp/itd parę razy

    Jak pogryziony przez małe dziecko i to kilka razy, to niestety tylko
    seria dosyć bolesnych zastrzyków w serwisie może mu pomóc.

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 3. Data: 2011-03-17 15:58:04
    Od: michalis <m...@p...com>

> [...]
    > Tak się zastanawiam nad możliwością czyszczenia telefonu, który może być
    > mocno zakurzony, pogryziony przez małe dziecko itp/itd parę razy
    I do jakich wniosków doszedłeś?

  • 4. Data: 2011-03-18 10:09:42
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Dzień Dobry,
    > Tak się zastanawiam nad możliwością czyszczenia telefonu, który może być
    > mocno zakurzony, pogryziony przez małe dziecko itp/itd parę razy

    Moze kąpiel w spirytusie?
    Choc nie wiem, czy jednak czegos nie rozpusci...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2011-03-18 11:41:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Mar 2011 11:09:42 +0100, SDD wrote:

    >Moze kąpiel w spirytusie?
    >Choc nie wiem, czy jednak czegos nie rozpusci...

    W izopropanolu. To powszechnie stosowany w elektronice srodek
    czyszczacy, wiec ryzyko najmniejsze.

    Etanol to mi kiedys zmatowil szybke w siemensie c35. Ale polerka
    wystarczyla.
    Hm, a swoja droga musze sprobowac izopropanol - wlasciwosci powinien
    miec dosc zblizone, czyzby tez matowil ?

    Oczywiscie najlpiej byloby telefon rozebrac i tylko zewnetrzne czesci
    w myjce ultradzwiekowej wymyc.

    J.

  • 6. Data: 2011-03-18 20:14:16
    Od: "Maciek." <m...@...tam.invalid>

> [...]
    > Tak się zastanawiam nad możliwością czyszczenia telefonu, który może być
    > mocno zakurzony, pogryziony przez małe dziecko itp/itd parę razy

    Jeśli posiądziesz wiedzę o tym skąd się biorą owsiki, to podejrzewam, że
    przestaniesz się martwić... Telefonem.

    --
    Maciek.

  • 7. Data: 2011-03-18 20:28:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciek." <m...@...tam.invalid> napisał w wiadomości

    > Jeśli posiądziesz wiedzę o tym skąd się biorą owsiki, to podejrzewam, że
    > przestaniesz się martwić... Telefonem.

    Ale on o wibrowaniu analnym ani o zanieczyszczeniu stolcem czy innym kalem
    nie wspominal...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2011-03-18 20:30:15
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 18-03-2011 21:28, SDD napisał/a:
    > Użytkownik "Maciek."<m...@...tam.invalid> napisał w wiadomości

    > Ale on o wibrowaniu analnym ani o zanieczyszczeniu stolcem czy innym kalem
    > nie wspominal...

    Może się krępował? ;-)

    --
    Cz.

  • 9. Data: 2011-03-21 14:13:02
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2011-03-18 21:30, Czarek pisze:

    > Może się krępował? ;-)

    :-) dobre, trochę się pośmiałem, ale jednego rozwiązania nie ma, tak?
    Głównie chodzi o kurz i brud taki z ulicy/hali produkcyjnej/pola czy lasu.

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 10. Data: 2011-03-25 22:50:45
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał
    > :-) dobre, trochę się pośmiałem, ale jednego rozwiązania nie ma, tak?
    > Głównie chodzi o kurz i brud taki z ulicy/hali produkcyjnej/pola czy lasu.

    No to lepiej nie zaglądaj do osiedlowej piaskownicy... Ale jest też teoria,
    że nadmierna czystość kończy się alergiami na wszystko.

    Poza tym jest "pianka do czyszczenia komputerów". Antystatyczna, pachnąca i
    w ogóle lux-torpeda. Polecam.
    Tylko używaj z umiarem, aby nie zalać klawiatury czy innych otworów w
    obudowie, poćwicz wcześniej i sprawdź jak się ta piana zachowuje.

    --
    Maciek.