  • 1. Data: 2011-03-16 22:00:26
    Temat: bardzo wolne odbieranie smsów
    Od: Mateuszzz <k...@v...pl>

    Witam,

    od pewnego czasu mam problem z moją Nokią N73 - bardzo wolno docierają
    do mnie smsy.
    Z moich obserwacji wynika, że, gdy ja wysyłam wiadomość (niezależnie od
    tego o jakiej sieci mówimy), odbierana jest przez tego użytkownika
    natychmiast.
    Ja natomiast bardzo często czekam godzinę, dwie, trzy,..., czasem nawet
    cały dzień.

    Co robić ? Napisałem już do operatora, ale czy to pomoże...

  • 2. Data: 2011-03-17 18:34:38
    Temat: Re: bardzo wolne odbieranie smsów
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "Mateuszzz" <k...@v...pl> napisał

    > Co robić ?

    Zacząć od podania sieci, której jest Twój numer, od podania sieci, z których
    wolno dochodzą smsy, od podania czy telefon jest w zasięgu 2G czy 3G, od
    podania jaką wersję softu ma nokia.
    To robić.

  • 3. Data: 2011-03-17 19:44:38
    Temat: Re: bardzo wolne odbieranie sms?w
    Od: Mateuszzz <k...@v...pl>

    W dniu 17.03.2011 19:34, Endi pisze:
    > U?ytkownik "Mateuszzz"<k...@v...pl> napisa?

    > Zacz?? od podania sieci

    Napisałem, że problem występuje niezależnie od tego o jakiej sieci
    mówimy (nawet smsy od operatora - sieci Era- przychodzą do mnie z
    opóźnieniem).

    Z BOA otrzymałem informację, że smsy dostarczane są na bieżąco i mam
    zapchaną skrzynkę - problem w tym, że oprogramowanie telefonu ani razu
    nie zgłaszało takiego problemu, a wiadomości dochodziły (z opóźnieniem)
    nawet, gdy żadnej z poprzednich nie usuwałem.

    Przypuszczam, ze winny może być Symbian - nie wiem tylko, gdzie szukać
    błędu, ponieważ tak jak napisałem, nie pojawia się żaden komunikat błędu...

  • 4. Data: 2011-03-18 16:19:29
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Mateuszzz" <k...@v...pl> napisał

    > Napisałem, że problem występuje niezależnie od tego o jakiej sieci mówimy
    > (nawet smsy od operatora - sieci Era- przychodzą do mnie z opóźnieniem).

    Naprawdę?

    Masz tu coś o odbieraniu przez Ciebie? Napisałeś o wysyłaniu, a ja pytałem o
    odbieranie i sieciach.

    > Przypuszczam, ze winny może być Symbian - nie wiem tylko, gdzie szukać błędu,
    > ponieważ tak jak napisałem, nie pojawia się żaden komunikat błędu...

    Ile razy trzeba Ci zadać to samo pytanie żebyś zrozumiał? Czy poprostu mamy Ci
    wywróżyć przyczynę?