  • 61. Data: 2012-11-29 21:24:14
    Temat: Re: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 29 Nov 2012 11:57:52 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Jeden z moich zaufanych mechaników jeździ Renówką 25. To poprzednik
    > Safranki. Auto kompletnie odbudowane, tak by z czystym sumieniem nadać
    > mu status kolekcjonerskiego youngtimera.
    > To co niejaki Michał tu wypisywał nt Safrane, trzeba traktować z
    > przymrużeniem oka. Za katowanie i zaniedbywanie serwisowe, to jednak
    > każde auto będzie się mścić.

    Mapy do navi skąd weźmiesz?
    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 62. Data: 2012-11-29 21:25:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 29 Nov 2012 10:57:54 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > Jechałem rok temu tamtędy. Pozazdrościć jednej drogi (skrótu z jakiejś DW),
    > takiej kostki daaaaaawno nie widziałem. :>

    Jak się jeszcze uświadomi, że te kostki od 70 lat są nienaprawiane ;)
    A jeśli to skrót z drogi z Międzyrzecza na Sulęcin, to tam się tak fajnie
    bokami jeździ :D

  • 63. Data: 2012-11-29 21:25:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 29 Nov 2012 12:30:10 GMT, tÎż napisał(a):

    > Znajome Moona? Czyli jednak przegrałeś?

    Nie, Moon nie zna dziewczyn. Moon jest gejem :D

  • 64. Data: 2012-11-29 21:32:37
    Od: tÎż

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Moon jest gejem :D

    Dlaczego tak uważasz? Przecież ma żonę. Czyżby się do Ciebie zalecał?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 65. Data: 2012-11-29 21:33:14
    Od: tÎż

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Oczywiście. Bertone (nadwozie) to Polacy. Fiat (silnik, zawieszenie i
    > płyta podłogowa) - to Polacy.

    Skup się. Nie mówimy o Bertone i Fiacie tylko o Polonezie Trucku Royu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 66. Data: 2012-11-29 22:38:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > To co niejaki Michał tu wypisywał nt Safrane, trzeba traktować z
    > przymrużeniem oka. Za katowanie i zaniedbywanie serwisowe, to jednak

    Nie, nie, kazde nie, sierre mialem, to wiem co pisze :-)

    Znajoma ma xsare, jak na to auto klnie ... i nie bez podstaw :-)

    J.

  • 67. Data: 2012-11-29 23:04:10
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    > Mapy do navi skąd weźmiesz?

    http://www.forum.safrane.pl/viewtopic.php?t=1527&sid
    =9dd6515b881a0d99df94ed6fe01e8727

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 68. Data: 2012-11-29 23:05:23
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-29 22:38, J.F. pisze:

    > Nie, nie, kazde nie, sierre mialem, to wiem co pisze :-)
    >
    > Znajoma ma xsare, jak na to auto klnie ... i nie bez podstaw :-)

    A nie klnie za twoje lekcje użytkowania (na przykładzie Sierry)? :>

  • 69. Data: 2012-11-29 23:33:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 29 Nov 2012 20:33:14 GMT, tÎż napisał(a):

    > Skup się. Nie mówimy o Bertone i Fiacie tylko o Polonezie Trucku Royu.

    Czyli o połowie nadwozia zaprojektowanego przez Bertone z silnikiem Fiata
    1500, zawieszeniem Fiata 125 i polską, uwaga, skrzynia ładunkową :D

  • 70. Data: 2012-11-29 23:34:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 29 Nov 2012 20:32:37 GMT, tÎż napisał(a):

    > Dlaczego tak uważasz? Przecież ma żonę. Czyżby się do Ciebie zalecał?

    A to gej nie może mieć żony? Tak samo jak gówno (PTR) kół?