  • 1. Data: 2012-11-24 13:20:25
    Temat: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Niniejszym ogłaszam, że na drogi wraca najczarniejszy z koszmarów PMS -
    czyli rudobrody krasnal w Granadzie :D

    Co prawda Granada MkIII, na kontynencie zwana Scorpio, ale co tam :D

    Jak tradycja nakazuje auto jest pełnoletnie (19 lat), ma poządny silnik
    (2.9v6 12v) i jest niesamowicie wygodne (choć jednak nie jest to Consul
    Granada GXL...).

    Aby rozwiać wątpliwości, kupiłem już zapas poxiliny :D
    --
    ___________ (R)

  • 2. Data: 2012-11-24 13:34:22
    Temat: Re: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
    Od: DoQ <p...@g...com>

> [...]
    > Jak tradycja nakazuje auto jest pełnoletnie (19 lat), ma poządny silnik
    > (2.9v6 12v) i jest niesamowicie wygodne (choć jednak nie jest to Consul

    Gratulacje :) Awansowałeś?:)

    --
    pozdr.

  • 3. Data: 2012-11-24 23:48:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 24 Nov 2012 13:34:22 +0100, DoQ napisał(a):

    > Gratulacje :) Awansowałeś?:)

    Nie, 3000zł. + 2000 na doprowadzenie do pełnej sprawności.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2012-11-25 00:23:49
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    > Nie, 3000zł. + 2000 na doprowadzenie do pełnej sprawności.

    Musiałeś dostać podwyżkę. Toto trzeba jeszcze utrzymać :)

  • 5. Data: 2012-11-25 02:36:44
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-11-25 00:23, scobowski pisze:

    > Musiałeś dostać podwyżkę. Toto trzeba jeszcze utrzymać :)

    Pewnie wersja z podtlenkiem LPG ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 6. Data: 2012-11-25 17:53:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2012 00:23:49 +0100, scobowski napisał(a):

    > Musiałeś dostać podwyżkę. Toto trzeba jeszcze utrzymać :)

    Jakiż problem/ Spalanie w złotówkach około 25gr/km. Czyli tyle, co
    ekonomiczny diesel w małym autku :D

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2012-11-25 18:07:10
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    > Jakiż problem/ Spalanie w złotówkach około 25gr/km. Czyli tyle, co
    > ekonomiczny diesel w małym autku :D

    W trasie. I to przy muskaniu gazu. Ekonomicznym dieslem w małym autku
    (np.207 1.4 lub 1.6HDi) przy takiej jeździe zejdziesz do 3,5-4L.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2012-11-25 18:09:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Musiałeś dostać podwyżkę. Toto trzeba jeszcze utrzymać :)

    Adam ma ze trzy granady w czesciach zapasowych :-)

    J.

  • 9. Data: 2012-11-25 19:31:51
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 25.11.2012 02:36, v...@i...pl wrote:

    > Pewnie wersja z podtlenkiem LPG ;)

    Teraz sie na to hybryda mowi ;)

  • 10. Data: 2012-11-25 20:12:39
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2012 18:07:10 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > W trasie. I to przy muskaniu gazu. Ekonomicznym dieslem w małym autku
    > (np.207 1.4 lub 1.6HDi) przy takiej jeździe zejdziesz do 3,5-4L.

    Ale jak się zepsuje to naprawa drogaaaa!
    (tak w nawiązaniu do wątku z automatami)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138