-
51. Data: 2012-11-29 11:04:30
Temat: Re: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Thu, 29 Nov 2012 00:04:55 +0100, v...@i...pl napisał(a):
>> Kęszyca.
>>
> Ale tam na stałe teraz mieszkasz?
> Bo ostatnio mnie nurtowalo, zeby wpasc na szybka kawe przejazdem :|
Nie, od czasu do czasu. Ale zamieszkują tam trzy hoże dziewoje ;)
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
52. Data: 2012-11-29 11:11:43
Temat: Re: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
W dniu 2012-11-28 20:28, Adam Płaszczyca pisze:
> Dnia Wed, 28 Nov 2012 14:54:27 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):
>
>>> Aby rozwiać wątpliwości, kupiłem już zapas poxiliny :D
>>
>> Wiem że piszesz 100% poważnie, więc zdradź gdzie się ją kupuje tanio?
>
> W sklepie ;)
Ale odbudowa większych elementów poxiliną w typowej cenie sklepowej nie wychodzi
tanio. Ech, zawiodłem się...
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
-
53. Data: 2012-11-29 11:40:59
Temat: Re: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
W dniu 2012-11-28 22:39, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
> Ja tam bym wolał Safrane.
Tylko czy spełnia warunki? Ja tam znam kilka scorpio "w miarę na chodzie" i
generalnie
jest to też "serwisowalne w ludzkich pieniądzach" - jak słyszałem...
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
-
54. Data: 2012-11-29 11:57:52
Temat: Re: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>
W dniu 2012-11-29 11:40, Jakub Witkowski pisze:
> W dniu 2012-11-28 22:39, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
>
>> Ja tam bym wolał Safrane.
>
> Tylko czy spełnia warunki? Ja tam znam kilka scorpio "w miarę na
> chodzie" i generalnie
> jest to też "serwisowalne w ludzkich pieniądzach" - jak słyszałem...
>
W Safrane, poza wersją Biturbo Quadra, nie ma zasadniczo nic szczególnie
trudnego do naprawy. Da się to serwisować dobrze, za stosunkowo małe
pieniądze.
Jeden z moich zaufanych mechaników jeździ Renówką 25. To poprzednik
Safranki. Auto kompletnie odbudowane, tak by z czystym sumieniem nadać
mu status kolekcjonerskiego youngtimera.
To co niejaki Michał tu wypisywał nt Safrane, trzeba traktować z
przymrużeniem oka. Za katowanie i zaniedbywanie serwisowe, to jednak
każde auto będzie się mścić.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
55. Data: 2012-11-29 12:19:33
Temat: Re: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Od: tÎż
Marcin \"Kenickie\" Mydlak wrote:
> W Safrane, poza wersją Biturbo Quadra, nie ma zasadniczo nic szczególnie
> trudnego do naprawy. Da się to serwisować dobrze, za stosunkowo małe
> pieniądze.
Tak, wyobrażam sobie serwisowanie za ludzkie pieniądze tych wszystkich
wysranych elektronicznych gadżetów.
--
ss??q s? ??u??ou??
-
56. Data: 2012-11-29 13:22:54
Temat: Re: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Od: tÎż
Adam Płaszczyca wrote:
>>> Pewnie, jak ją obesrają.
>> Podobno srają na nią szczególnie chętnie! Kojarzy im się ze
>> śmietnikiem.
> Raczej dlatego, że na PTR to nawet ptaki nie chca srać :D
Bo wiedzą, że mój Polonez Truck Roy to cenny youngtimer. Natomiast na
Twoja Granadę sra wszystko co przelatuje i macha skrzydłami lub przełazi
i ma cztery łapy. Podobno ostatnio okoliczne koty zrobiły sobie z niej
kuwetę!
>>> Polonez co
>>> byś z nim nie robił gównem będzie.
>> Mylisz się kolego, założyłem mu chromowane parapety, owiewki HEKO oraz
>> kołpaki ozdobne i bardzo zyskał na wyglądzie!
>
> No teraz jest to gówno w sreberku :D
Dlaczego, po raz kolejny, obrażasz mnie i mojego Poloneza Trucka Roya?
--
ss??q s? ??u??ou??
-
57. Data: 2012-11-29 13:23:39
Temat: Re: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Od: tÎż
Adam Płaszczyca wrote:
>> Adam szacunku trochę, Polonez jest RWD!!
>
> Tak samo jak wóz drabiniasty :D
Gdzie Ty widziałeś wóz z Cavallinem z tyłu? Pogrzało Cię już do
reszty? ;-)
--
ss??q s? ??u??ou??
-
58. Data: 2012-11-29 13:26:24
Temat: Re: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Od: tÎż
Adam Płaszczyca wrote:
>> biologiczną. Zawieszenie nie wymaga uwagi, ponieważ zostało
>> zaprojektowane przez światowej klasy specjalistów z FSO jeszcze przed
>> erą, gdy zabrali się za to księgowi.
>
> Ciekawe. A to nie byli Włosi, bo to gówno ma zawieszenie przełożone z
> fiata 125.
Włoski, to Ty masz silnik w Granadzie. Mój Polonez Truck Roy jest
produktem rdzennie polskim, zaprojektowanym przez światowej klasy
inżynierów i stylistów z FSO.
--
ss??q s? ??u??ou??
-
59. Data: 2012-11-29 13:30:10
Temat: Re: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Od: tÎż
Adam Płaszczyca wrote:
> Ale zamieszkują tam trzy hoże dziewoje ;)
Znajome Moona? Czyli jednak przegrałeś?
--
ss??q s? ??u??ou??
-
60. Data: 2012-11-29 21:23:36
Temat: Re: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia 29 Nov 2012 12:26:24 GMT, tÎż napisał(a):
>> Ciekawe. A to nie byli Włosi, bo to gówno ma zawieszenie przełożone z
>> fiata 125.
>
> Włoski, to Ty masz silnik w Granadzie. Mój Polonez Truck Roy jest
> produktem rdzennie polskim, zaprojektowanym przez światowej klasy
> inżynierów i stylistów z FSO.
Oczywiście. Bertone (nadwozie) to Polacy. Fiat (silnik, zawieszenie i płyta
podłogowa) - to Polacy.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++