eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPowrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 76

  • 51. Data: 2012-11-29 11:04:30
    Temat: Re: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 29 Nov 2012 00:04:55 +0100, v...@i...pl napisał(a):

    >> Kęszyca.
    >>
    > Ale tam na stałe teraz mieszkasz?
    > Bo ostatnio mnie nurtowalo, zeby wpasc na szybka kawe przejazdem :|

    Nie, od czasu do czasu. Ale zamieszkują tam trzy hoże dziewoje ;)

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++


  • 52. Data: 2012-11-29 11:11:43
    Temat: Re: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-11-28 20:28, Adam Płaszczyca pisze:
    > Dnia Wed, 28 Nov 2012 14:54:27 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):
    >
    >>> Aby rozwiać wątpliwości, kupiłem już zapas poxiliny :D
    >>
    >> Wiem że piszesz 100% poważnie, więc zdradź gdzie się ją kupuje tanio?
    >
    > W sklepie ;)

    Ale odbudowa większych elementów poxiliną w typowej cenie sklepowej nie wychodzi
    tanio. Ech, zawiodłem się...

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.


  • 53. Data: 2012-11-29 11:40:59
    Temat: Re: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-11-28 22:39, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Ja tam bym wolał Safrane.

    Tylko czy spełnia warunki? Ja tam znam kilka scorpio "w miarę na chodzie" i
    generalnie
    jest to też "serwisowalne w ludzkich pieniądzach" - jak słyszałem...

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.


  • 54. Data: 2012-11-29 11:57:52
    Temat: Re: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-29 11:40, Jakub Witkowski pisze:
    > W dniu 2012-11-28 22:39, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    >
    >> Ja tam bym wolał Safrane.
    >
    > Tylko czy spełnia warunki? Ja tam znam kilka scorpio "w miarę na
    > chodzie" i generalnie
    > jest to też "serwisowalne w ludzkich pieniądzach" - jak słyszałem...
    >

    W Safrane, poza wersją Biturbo Quadra, nie ma zasadniczo nic szczególnie
    trudnego do naprawy. Da się to serwisować dobrze, za stosunkowo małe
    pieniądze.
    Jeden z moich zaufanych mechaników jeździ Renówką 25. To poprzednik
    Safranki. Auto kompletnie odbudowane, tak by z czystym sumieniem nadać
    mu status kolekcjonerskiego youngtimera.
    To co niejaki Michał tu wypisywał nt Safrane, trzeba traktować z
    przymrużeniem oka. Za katowanie i zaniedbywanie serwisowe, to jednak
    każde auto będzie się mścić.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."


  • 55. Data: 2012-11-29 12:19:33
    Temat: Re: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
    Od: tÎż

    Marcin \"Kenickie\" Mydlak wrote:

    > W Safrane, poza wersją Biturbo Quadra, nie ma zasadniczo nic szczególnie
    > trudnego do naprawy. Da się to serwisować dobrze, za stosunkowo małe
    > pieniądze.

    Tak, wyobrażam sobie serwisowanie za ludzkie pieniądze tych wszystkich
    wysranych elektronicznych gadżetów.

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 56. Data: 2012-11-29 13:22:54
    Temat: Re: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
    Od: tÎż

    Adam Płaszczyca wrote:

    >>> Pewnie, jak ją obesrają.
    >> Podobno srają na nią szczególnie chętnie! Kojarzy im się ze
    >> śmietnikiem.
    > Raczej dlatego, że na PTR to nawet ptaki nie chca srać :D

    Bo wiedzą, że mój Polonez Truck Roy to cenny youngtimer. Natomiast na
    Twoja Granadę sra wszystko co przelatuje i macha skrzydłami lub przełazi
    i ma cztery łapy. Podobno ostatnio okoliczne koty zrobiły sobie z niej
    kuwetę!

    >>> Polonez co
    >>> byś z nim nie robił gównem będzie.
    >> Mylisz się kolego, założyłem mu chromowane parapety, owiewki HEKO oraz
    >> kołpaki ozdobne i bardzo zyskał na wyglądzie!
    >
    > No teraz jest to gówno w sreberku :D

    Dlaczego, po raz kolejny, obrażasz mnie i mojego Poloneza Trucka Roya?

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 57. Data: 2012-11-29 13:23:39
    Temat: Re: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
    Od: tÎż

    Adam Płaszczyca wrote:

    >> Adam szacunku trochę, Polonez jest RWD!!
    >
    > Tak samo jak wóz drabiniasty :D

    Gdzie Ty widziałeś wóz z Cavallinem z tyłu? Pogrzało Cię już do
    reszty? ;-)

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 58. Data: 2012-11-29 13:26:24
    Temat: Re: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
    Od: tÎż

    Adam Płaszczyca wrote:

    >> biologiczną. Zawieszenie nie wymaga uwagi, ponieważ zostało
    >> zaprojektowane przez światowej klasy specjalistów z FSO jeszcze przed
    >> erą, gdy zabrali się za to księgowi.
    >
    > Ciekawe. A to nie byli Włosi, bo to gówno ma zawieszenie przełożone z
    > fiata 125.

    Włoski, to Ty masz silnik w Granadzie. Mój Polonez Truck Roy jest
    produktem rdzennie polskim, zaprojektowanym przez światowej klasy
    inżynierów i stylistów z FSO.

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 59. Data: 2012-11-29 13:30:10
    Temat: Re: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
    Od: tÎż

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Ale zamieszkują tam trzy hoże dziewoje ;)

    Znajome Moona? Czyli jednak przegrałeś?

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 60. Data: 2012-11-29 21:23:36
    Temat: Re: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 29 Nov 2012 12:26:24 GMT, tÎż napisał(a):

    >> Ciekawe. A to nie byli Włosi, bo to gówno ma zawieszenie przełożone z
    >> fiata 125.
    >
    > Włoski, to Ty masz silnik w Granadzie. Mój Polonez Truck Roy jest
    > produktem rdzennie polskim, zaprojektowanym przez światowej klasy
    > inżynierów i stylistów z FSO.

    Oczywiście. Bertone (nadwozie) to Polacy. Fiat (silnik, zawieszenie i płyta
    podłogowa) - to Polacy.


    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7 . 8


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: