  • 71. Data: 2012-03-30 13:49:05
    Temat: Re: Potrącanie 20% przy wypłacie gotówki z AC?
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Po prostu Lepkowi chciało się udowodnić, że jesteś zwykłym tępym młotkiem.
    > Plułeś się jak to TU próbuje Ciebie okraść, a tak naprawdę realizuje tylko
    > to, co sobie ustaliliście przy podpisywaniu umowy.

    Synku, o nic się nie plułem, zadałem pytanie, widać za trudne. Jak zwykle
    największy raban podniesli ci którzy nie mieli nic do powiedzenia.
    Tak, o tym, że AC to umowa z własnymi zasadami też wspomniałem w pytaniu.

  • 72. Data: 2012-03-30 13:52:22
    Temat: Odp: Potrącanie 20% przy wypłacie gotówki z AC?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Jemu podziękowałem, to że Ty

    Ten wątek nie jest o mnie, tylko o Twoim śmierdzącym lenistwie.
    Więc trzymaj się tematu.
    A tak naprawdę powinieneś przeprosić za swój w nim udział, bo w ogóle nie
    powinno go być, powinieneś przeczytać polisę i owu do niej ZAMIAST uparcie
    wykłócać się, że masz prawo kazać grupowiczom wyręczać Cię w czytaniu.

  • 73. Data: 2012-03-30 14:08:17
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ten wątek nie jest o mnie, tylko o Twoim śmierdzącym lenistwie.
    > Więc trzymaj się tematu.

    Tego z nagłówka? Staram się ale ciągle coś ględzisz nie w temacie.

    PLONK WARNING??? /a nie, sorry to Twoja specjalność jak już nie wiesz co
    napisać/

  • 74. Data: 2012-03-30 14:19:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tego z nagłówka?

    Na przykład.

  • 75. Data: 2012-03-30 14:53:10
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 30.03.2012 BaX <bax@_klub.chip.pl> napisał/a:

    > Wyłudzić? Skąd taka teza? Ja zadałem pytanie odnośnie prawidłowości
    > działania TU i doświadczeń ludzi którzy mieli z nim styczność. Gdzie tu
    > wyłudzenie?

    Napisałeś, że zaproponowana kwota zwaraca Ci poniesioną stratę. Skoro
    kombinujesz jak dostać 20% więcej to chcesz wyłudzić nie przysługujące
    Ci pieniądze.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 76. Data: 2012-03-30 15:12:36
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnjnbb2h.q12.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Napisałeś, że zaproponowana kwota zwaraca Ci poniesioną stratę. Skoro
    > kombinujesz jak dostać 20% więcej to chcesz wyłudzić nie przysługujące
    > Ci pieniądze.

    Bzdura, oprócz częsci dochodzi robocizna której ceny mogą być różne nawet w
    zależności od wyboru warsztatu. Mogłem wybrać tani warsztat i wtedy bym
    'zarobił' albo droższy czy nawet ASO i wtedy bym stracił. Wszystko o czym
    piszesz jest względne. Mało tego, przy opcji FV warsztat 'wywali' taką FV,
    że TU kopara opadnie. Czy ją zaakceptują to osobny temat.

  • 77. Data: 2012-03-30 15:44:06
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-03-30 13:28, Iksinski pisze:

    > Po prostu Lepkowi chciało się udowodnić, że jesteś zwykłym tępym
    > młotkiem. Plułeś się jak to TU próbuje Ciebie okraść, a tak naprawdę
    > realizuje tylko to, co sobie ustaliliście przy podpisywaniu umowy. To
    > samo sugerowała Ci reszta grupy, tylko niestety nie zrozumiałeś aluzji.
    > Biorąc pod uwagę wszystkie Twoje wypowiedzi w tym wątku, jakoś mnie to
    > nie dziwi...

    Jesteś bardzo blisko sedna ;)
    Na powyższym przykładzie widać, jaka beztroska panuje u wielu przy
    podpisywaniu i realizowaniu umów. Pół biedy, jeśli to AC i szkoda
    częściowa, ale przy ratach na samochód, umowie o pracę, czy większej
    pożyczce gotówkowej - to już może mocno zaboleć. Nie mówię już o
    kredycie hipotecznym na resztę życia, czy jakimś grubszym funduszu
    inwestycyjnym. A potem płacz, "przecież pani mówiła...", komornik,
    "złodzieje" itp.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 78. Data: 2012-03-30 17:11:09
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-29 16:37:35 +0000, "BaX" <bax@_SPAM_klub.chip.pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości grup

    > No jak nie,

    Nie. Gdybyś ujebał się swego czasu w szkole podstawowej, to
    wiedziałbyś, że nie masz (znowu) racji.

    --
    Bydlę

  • 79. Data: 2012-03-30 17:15:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "BaX" <bax@_SPAM_klub.chip.pl>

    > Formalnie prościej zapytać kogoś kto już to przerabiał na sobie, niż
    > przebijać się przez umowę. Po to chyba istnieją grupy usnetowe.

    I tak i nie. Musielibyście najpierw porównać swoje umowy.

  • 80. Data: 2012-03-30 17:18:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości
> [...]
    >częściowa, ale przy ratach na samochód, umowie o pracę, czy większej
    >pożyczce gotówkowej - to już może mocno zaboleć.

    A nawet tu - auto na kredyt, wypadek, szkoda duza, naprawa
    nieoplacalna ... i nagle pismo z banku "uprzejmie prosimy o dokonanie
    wplaty 20% tytulem wyrownania roznicy pomiedzy pozostala wartoscia
    kredytu a przekazanym odszkodowaniem".

    W terminie 7 dni oczywiscie.

    J.