  • 61. Data: 2012-03-30 12:55:43
    Temat: Re: Potrącanie 20% przy wypłacie gotówki z AC?
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    news:4f7577fc$0$1218$65785112@news.neostrada.pl...

    > No właśnie? Przecież na szkodowym kliencie zarobią podwójnie bo obetną mu
    > zniżki albo doliczą zwyżkę, a dodatkowo zabiorą 20%

    Na tym kliencie już stracili. Wypłacili mu kasę, która prawdopodobnie
    znacznie przewyższa wpłacone składki. Prawdopodobnie nie sprzedadzą mu też
    kolejnej polisy, bo jak usłyszy ile musi w kolejnym roku dopłacić, to
    pójdzie gdzie indziej (tym bardziej, że jest zbyt głupi/leniwy, żeby czytać
    warunki umowy - dla niego liczy się cena).
    Jak jest zbyt głupi lub leniwy, żeby czytać OWU to prawdopodobnie nie
    pójdzie też do sądu.

  • 62. Data: 2012-03-30 12:58:21
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-03-29 13:10, BaX pisze:
    > Witam.
    >
    > Ubezpieczyciel Interrisk, likwidator stwierdził, że przy wypłacie
    > gotówki potrącają 20%.

    Stwierdził tak na podstawie par. 24 p. 4 ich OWU AC.
    Proszę :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 63. Data: 2012-03-30 13:04:46
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > pójdzie gdzie indziej (tym bardziej, że jest zbyt głupi/leniwy, żeby
    > czytać warunki umowy - dla niego liczy się cena).

    TU są dla ludzi, nie ludzie dla TU.

    > Jak jest zbyt głupi lub leniwy, żeby czytać OWU to prawdopodobnie nie
    > pójdzie też do sądu.

    Do tej pory wszystko co chciałem zawsze z nawiązką odzyskiwał RzU.
    /wystarczyło postraszyć TU/

  • 64. Data: 2012-03-30 13:10:51
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Stwierdził tak na podstawie par. 24 p. 4 ich OWU AC.
    > Proszę :)

    Heh, widać normalni ludzie też tu zaglądają, dzięki mimo tego, że to już
    wiem od wczoraj.

    OWU AC - nie indywidialne dla konkretnej umowy AC więc jak mówiłem /wiedząc
    to co podałeś wyżęj/ wcześniej grupowi szczekacze cały wczorajszy dzień
    szczekali na wiatr.

    Pozdro.

  • 65. Data: 2012-03-30 13:12:37
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 30.03.2012 BaX <bax@_klub.chip.pl> napisał/a:

    > Ale skąd takie założenie, że ja nad czymś płacze? :D Ja nawet po potrąceniu
    > tych 20% spokojnie wychodze na swoje. /jeżeli by to rozpatrywać w ten
    > sposób ale na razie nie ma decyzji czy FV czy gotówka/ Interesuje mnie
    > aspekt formalny, Ty byś oddał 20% komuś za nic?

    I tak wychodzisz na swoje? Czyli chcesz dodatkowo wyłudzić 20%. Lepiej
    się tym nie chwal w necie, pracownicy ubezpieczalni naprawdę potrafią
    takie kwiatki znaleźć.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 66. Data: 2012-03-30 13:23:05
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    > Odszkodowanie nie wyrównało wartości szkody, skoro za wysoko wycenili wartość
    > wraku, wyżej niż wartość rynkowa którą Ty ustaliłeś podczas sprzedaży wraku
    > (zakładam że nie sprzedałeś pierwszemu chętnemu).
    >
    > Ale odradzam wybieranie się do sądu bez prawnika, możesz sobie narobić więcej
    > szkody niż pożytku.
    > To tak jakbyś chciał przeprowadzać operację bez lekarza. ;-)
    > A jak będziesz prawnika miał, to on już będzie wiedział na jakie paragrafy się
    > powołać.

    Nie, nie sprzedałem pierwszemu lepszemu ale na to dowodu też nie mam. Po
    wystawieniu na allegro dostawałem propozycje od 2 tys a skończyłem na 6 tys.

  • 67. Data: 2012-03-30 13:28:40
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    > OWU AC - nie indywidialne dla konkretnej umowy AC więc jak mówiłem
    > /wiedząc to co podałeś wyżęj/ wcześniej grupowi szczekacze cały wczorajszy
    > dzień szczekali na wiatr.

    Po prostu Lepkowi chciało się udowodnić, że jesteś zwykłym tępym młotkiem.
    Plułeś się jak to TU próbuje Ciebie okraść, a tak naprawdę realizuje tylko
    to, co sobie ustaliliście przy podpisywaniu umowy. To samo sugerowała Ci
    reszta grupy, tylko niestety nie zrozumiałeś aluzji. Biorąc pod uwagę
    wszystkie Twoje wypowiedzi w tym wątku, jakoś mnie to nie dziwi...

  • 68. Data: 2012-03-30 13:31:01
    Temat: Odp: Potrącanie 20% przy wypłacie gotówki z AC?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >
    > OWU AC - nie indywidialne dla konkretnej umowy AC więc jak mówiłem
    > /wiedząc to co podałeś wyżęj/ wcześniej grupowi szczekacze cały wczorajszy

    Ktoś wykonał za Ciebie robotę którą Ty sam powinieneś zrobić, co Ci dobitnie
    sugerowano, a Ty jeszcze śmiesz pyskować?
    To już jest szczyt chamstwa, żeby ludziom sugerującym Ci rezygnację z
    lenistwa, odwdzięczać się epitetami.

    P.S.
    Lepek - sam widzisz że dając śmierdzącym leniom rybę zamiast wędki, tylko
    wyrządzasz im krzywdę.
    Leni trzeba gonić do roboty, a nie ich w niej wyręczać.

    Gdyby leniwy pyskacz zamiast pyskować sam poszukał sobie czego trzeba, to
    wszyscy (i on też) stracilibyśmy mniej czasu, a Ty się za niego narobiłeś, a
    co gorsza zachęciłeś następnych leni, którzy będą oczekiwać że ktoś
    przeczyta za nich umowy które podpisują i im je streści.
    Owszem, taka opcja istnieje, ale za pomoc prawną w czytaniu leń powinien
    zapłacić.
    Co innego gdyby mogły być trudności z interpretacją, ale sam fakt że komuś
    nie chce się czytać, powinien powodować coś dokładnie odwrotnego niż
    wyręczaniu lenia w tej uciążliwej czynności.

  • 69. Data: 2012-03-30 13:43:22
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > I tak wychodzisz na swoje? Czyli chcesz dodatkowo wyłudzić 20%. Lepiej
    > się tym nie chwal w necie, pracownicy ubezpieczalni naprawdę potrafią
    > takie kwiatki znaleźć.

    Wyłudzić? Skąd taka teza? Ja zadałem pytanie odnośnie prawidłowości
    działania TU i doświadczeń ludzi którzy mieli z nim styczność. Gdzie tu
    wyłudzenie?
    Sprawa druga, "wychodze na swoje" - przykład teoretyczny - jeżeli zanim
    naprawie pojazd go sprzedam /bez straty bo szkoda niewielka/ bo się znajdzie
    kupiec to powinienem oddać TU kase za szkode? Pogieło Cie?
    Samo "wychodze na swoje" te też wielce dyskusyjna sprawa bo dla mnie
    znaczy - nie dopłace nawet naprawiając wszystko po cenach częsci ASO i to
    dla mnie najważniejsze, dla innego - naprawie po kosztach, reszte zgarne do
    kieszeni na fajki.

    Gdzie tu znamiona przekroczenia przepisów?

  • 70. Data: 2012-03-30 13:46:35
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ktoś wykonał za Ciebie robotę którą Ty sam powinieneś zrobić, co Ci
    > dobitnie sugerowano, a Ty jeszcze śmiesz pyskować?

    Jemu podziękowałem, to że Ty jesteś forumowym pyskaczem często
    przekręcającym wypowiedzi innych wiem nie od wczoraj. /wielu na grupie tak
    sądzi co nie raz i nie dwa podkreślało/

    EOT