    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Potrącanie 20% przy wypłacie gotówki z AC?
    Date: Fri, 30 Mar 2012 15:12:36 +0200

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnjnbb2h.q12.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Napisałeś, że zaproponowana kwota zwaraca Ci poniesioną stratę. Skoro
    > kombinujesz jak dostać 20% więcej to chcesz wyłudzić nie przysługujące
    > Ci pieniądze.

    Bzdura, oprócz częsci dochodzi robocizna której ceny mogą być różne nawet w
    zależności od wyboru warsztatu. Mogłem wybrać tani warsztat i wtedy bym
    'zarobił' albo droższy czy nawet ASO i wtedy bym stracił. Wszystko o czym
    piszesz jest względne. Mało tego, przy opcji FV warsztat 'wywali' taką FV,
    że TU kopara opadnie. Czy ją zaakceptują to osobny temat.