  • 1. Data: 2012-03-05 18:32:22
    Temat: Poszukuję kontaktu na stronie
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    Witam,

    Od razu mowię że nie jest to żaden spam - potrzebuję się skontaktować z
    serwisem - za przeproszeniem "motorentgen.pl" - przetwarzają dane mojej
    firmy, na dodatek błędne, ale wysylanie formularza kończy się napisem "Nie
    udało się wyslać formularza" a nigdzie nie mogę się doszukać jakiegoś
    adresu, telefonu, maila czy czegokolwiek. Nie wiem, może mam na drugie
    stevie wonder, ale moze są wśrod was bardziej światli w tropieniu różnych
    wałków internetowych i ktoś naprowadzi mnie na trop?

    pozdrawiam

    HK

  • 2. Data: 2012-03-05 19:10:30
    Temat: Re: Poszukuję kontaktu na stronie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Heinzkalter" <v...@g...com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jj2tb6$8s4$...@i...gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Od razu mowię że nie jest to żaden spam - potrzebuję się skontaktować z
    > serwisem - za przeproszeniem "motorentgen.pl" - przetwarzają dane mojej
    > firmy, na dodatek błędne,

    Ale wiesz, że dane firmy to nie dane osobowe i każdy sobie może przetwarzać
    jak mu się chce?

  • 3. Data: 2012-03-05 19:13:06
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    postmaster@

  • 4. Data: 2012-03-05 19:51:23
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-03-05 19:10, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Heinzkalter" <v...@g...com> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:jj2tb6$8s4$...@i...gazeta.pl...

    > Ale wiesz, że dane firmy to nie dane osobowe i każdy sobie może
    > przetwarzać jak mu się chce?

    Tak, ale błędne? Np. inny nr konta bankowego? To już chyba podpada pod
    oszustwo ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 5. Data: 2012-03-05 20:01:18
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    .pl...

    Użytkownik "Heinzkalter" <v...@g...com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jj2tb6$8s4$...@i...gazeta.pl...

    > Ale wiesz, że dane firmy to nie dane osobowe i każdy sobie może
    > przetwarzać jak mu się chce?

    Od stycznia już nie...

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2012-03-05 20:04:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <Y...@t...pl> napisał w wiadomości grup

    > Od stycznia już nie...

    ????

    Coś więcej?

  • 7. Data: 2012-03-06 15:49:43
    Od: "R." <n...@m...pl>

    LOL:

    "Zostaliście Panstwo kiedyś oszukani przez machanika? moze nie żetelnie
    wykonał naprawę lub Was naciągnoł? '

    R.