  • 1. Data: 2012-03-05 20:10:52
    Temat: 4x4 w Pandzie 1. gen. i klonach
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Pytanie czysto teoretyczne o samochodzk Fiat Panda 1 i jego klony, czyli
    Seata Marbella i chyba cos tam jeszcze.

    Jak jest rozwiazany naped na obie osie w tym autkach - to jest stale 4wd,
    czy rozlaczane? Z dyferencjalem miedzyosiowym czy bez?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-03-05 21:49:35
    Temat: Re: 4x4 w Pandzie 1. gen. i klonach
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 05.03.2012 20:10, Maciek pisze:

> [...]
    >
    > Jak jest rozwiazany naped na obie osie w tym autkach - to jest stale 4wd,
    > czy rozlaczane? Z dyferencjalem miedzyosiowym czy bez?

    marbelle kiedyś oglądałem bliżej i jakoś nie potrafie sobie wyobrazić 4wd...
    ToMasz

  • 3. Data: 2012-03-05 22:05:35
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 05 Mar 2012 21:49:35 +0100, ToMasz napisał(a):

    > marbelle kiedyś oglądałem bliżej i jakoś nie potrafie sobie wyobrazić 4wd...

    Ale byly, z tym ze chyba wyprodukowano ich mniej niz Pand z 4x4.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2012-03-05 22:13:46
    Od: neoniusz <n...@j...org>

> [...]
    >
    > Jak jest rozwiazany naped na obie osie w tym autkach - to jest stale 4wd,
    > czy rozlaczane? Z dyferencjalem miedzyosiowym czy bez?

    Gosc tu pare postow nizej sprzedaje mundka ze stalym 4x4 za grosze ;)

  • 5. Data: 2012-03-05 22:53:25
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 05 Mar 2012 22:13:46 +0100, neoniusz napisał(a):

    > Gosc tu pare postow nizej sprzedaje mundka ze stalym 4x4 za grosze ;)

    Jednego mundka juz mam, wystarczy :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał