  • 111. Data: 2009-06-28 13:24:47
    Temat: Re: Posiadacze WM nie korzystaja z internetu
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 28 Jun 2009 12:49:35 +0200, Jacek \"Plumpi\" napisał(a):

    > To dlaczego tak marwisz się o kieszenie innych oraz o ich gusta ? :D
    > Chłopie, bądź konsekwentny.

    Please do not feed the trolls!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    << reklama >> potrzebny fotograf we Wrocławiu? <<
    << http://zaklad.foto-krzyki.pl >>

  • 112. Data: 2009-06-28 19:32:35
    Temat: Posiadacze iPoo korzystają (was: Posiadacze WM nie korzystaja z internetu)
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://www.iphonebuzz.com/what-11000-insane-iphone-b
    ill-267735.php

    What?! $11,000 insane iPhone bill!
    Posted on 26 June 2009 by Budi Putra
    Tags: AT&T, operator billing, roaming charges

    Beware. If you brought your iPhone when travelling out of the country,
    please consider the roaming fees. Let's learn about Mythbusters co-host
    Adam Savage case. He was surfing the Internet while on a trip to Canada for
    a few hours, AT&T charged him for some $11,000! They shut down his service
    until they get paid.

    Adam Savage (@donttrythis), who has more than 57,000 followers on Twitter,
    tweeted:

    Text messaging fees are stupid robbery? (they are), AT&T is attempting to
    charge me 11k for a few hours of web surfing in Canada. Pls RT!

    And then, his next tweet:

    Did I mention they've turned off my phone until I pay? #attsucks

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 113. Data: 2009-06-28 22:20:39
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    wiadomości news:118swy3xvuv7x.dlg@oldfield.org.pl...

    > Jacusiu jajakoko, tutaj też dostajesz baty?

    Adasiu Płaszczyco, ty zapewne nie dostaniesz tu batów, bo także i na tej
    grupie wszyscy wiedzą, że jesteś kretynem, a z kretynami się nie dyskutuje i
    większość już dawno ma cie w KF-ie.
    Dlatego grzecznie ci powiem spie...j także i z tej grupy, dokładnie tak samo
    jak cię wygoniłem z grupy budowlanej, na której wszyscy śmieją się z ciebie
    i na której już nikt nie czyta twoich kłamliwych bredni ani też nikt nie
    próbuje z tobą dyskutować.
    Nie myśl, że jak znalazłeś kolejną grupę to znajdziesz też tu ludzi, którzy
    będą cię traktowali poważnie.

  • 114. Data: 2009-06-28 22:38:59
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Szkoda ze nie masz pojecia o czym mowisz ale tak betonowi WMowcy maja

    Nie jestem WM-owym betonem. Używam obecnie na codzień zarówno WM jak i
    Symbiana. Używałem także bardzo krótko ipho i miałem styczność z androidem.
    W każdym z tych systemów widzę zalety jak i wady i wcale się nie zażegnuję,
    że czegoś nie będę używał lub, że będę używał jedyny, słuszny .... Tak więc
    jestem daleki od przeżywania orgazmów na widok określonej marki czy
    określonego systemu. Jednak uważam, ze to co piszesz nie jest prawdą i jest
    bardzo stronnicze.

  • 115. Data: 2009-06-29 05:25:22
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Nie to Twoja logika. Logika osoby, która myśli, ze jak weźmie telefon w
    > sieci za 1zł to ma go za 1zł :D
    > Prawda jest jednak taka, że im nowszy wodotrysk tym większy płacisz haracz.
    > Poza tym śmieszą mnię te Twoje rankingi telefonów, bo zapominasz, że
    > właśnie używasz telefonu ze stajni HTC. Tak, tak, G1 to jest HTC :D

    Ale nie ma WM pewnie dlatego sie dobrze sprzedaje... nie martw sie HTC
    tez to zauwazylo i rezygnuje z WM powoli

  • 116. Data: 2009-06-29 07:14:32
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Ale nie ma WM pewnie dlatego sie dobrze sprzedaje... nie martw sie HTC tez
    > to zauwazylo i rezygnuje z WM powoli

    Nie rezygnuje, ani po woli, ani szybko.
    HTC wypuszcza co roku kilkanaście modeli nowych telefonów. Androidowych do
    tej pory wypuścicli raptem 2 i to też dzięki zainwestowaniu w interes firmy
    Google.
    Natomiast reszta to WM i Linux. Tak więc jak widzisz to co napisałeś to
    tylko Twoje pobożne życzenia, a rzeczywistość jest całkiem inna - zejdź na
    ziemię i przestań dopisywać ideologię do swoich fantazji :)

  • 117. Data: 2009-06-29 07:17:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 09:14:32 +0200, Jacek "Plumpi" napisał(a):

> [...]
    > tej pory wypuścicli raptem 2 i to też dzięki zainwestowaniu w interes firmy

    Że się tak z ciekawości zapytam - co z linuxem wypuściło HTC? Nie licząc
    Androida oczywiście...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 118. Data: 2009-06-29 08:34:22
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Nie rezygnuje, ani po woli, ani szybko.
    > HTC wypuszcza co roku kilkanaście modeli nowych telefonów. Androidowych
    > do tej pory wypuścicli raptem 2 i to też dzięki zainwestowaniu w
    > interes firmy Google.

    Raptem 5 w tym roku

    > Natomiast reszta to WM i Linux. Tak więc jak widzisz to co napisałeś to
    > tylko Twoje pobożne życzenia, a rzeczywistość jest całkiem inna - zejdź
    > na ziemię i przestań dopisywać ideologię do swoich fantazji :)

    Tia jasne wszystkie 4

  • 119. Data: 2009-06-29 12:21:12
    Temat: Re: Posiadacze iPoo korzystają
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Waldek Godel pisze:
> [...]
    >
    > And then, his next tweet:
    >
    > Did I mention they've turned off my phone until I pay? #attsucks

    Iphone górą ;)

  • 120. Data: 2009-06-29 12:22:06
    Od: "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" <a...@n...graf.torun.pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:
    /.../

    > Porównywanie co jest lepsze: WM, Iphoo, Symbian czy też Android jest po
    > prostu typową dziecinadą na zasadzie przepychanek dzieci "ja mam
    > ładniejsy samochodzik, bo mój jest cerwony".

    Spoko, w internecie można "anonimowo" szczekać. W latach 1986-91 jak
    ktoś przyszedł na giełdę na Grzybowskiej w koszulce Commodore mógł
    dostać po wyjściu łomot od Atarowców. Właściciele Amstradów uważali sie
    za elytę - mieli w swych maszynach wbudowane napędy dyskietek lub co
    najmniej kaseciaki więc było profi. Mieli też prawdziwy system
    operacyjny :). Softu nie za wiele, ale ładnie rysowali desenie z
    kreseczek w dużej rozdzielczości i grali swoimi AY.
    Schyłkowo napierdalanka była pomiędzy fanami Amigi i Atari ST (ja akurat
    byłem w drużynie ST - używałem go jako sekwensera do klawiszy i
    stanowiska do projektowania obwodów drukowanych, później małej poligrafii).

    Jak widać, gadżety zawsze wywoływały emocje, niezależnie od tego, czy
    spór dotyczy przewagi kolejki H0 nad TT, czy też IP kontra WM.

    ALex