  • 121. Data: 2009-06-29 12:24:43
    Temat: Re: Posiadacze WM nie korzystaja z internetu
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski) pisze:
    > Jacek "Plumpi" pisze:
    > /.../

    > Spoko, w internecie można "anonimowo" szczekać. W latach 1986-91 jak
    > ktoś przyszedł na giełdę na Grzybowskiej w koszulce Commodore mógł
    > dostać po wyjściu łomot od Atarowców.\

    Mozliwosci ma Spectruma lecz to atarowcow duma, Atariiiiii ST

  • 122. Data: 2009-06-29 12:53:38
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik ""ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)""
    <a...@n...graf.torun.pl> napisał w wiadomości

    > Schyłkowo napierdalanka była pomiędzy fanami Amigi i Atari ST (ja akurat
    > byłem w drużynie ST - używałem go jako sekwensera do klawiszy

    Och rzesz Ty kurza twarz, zatwardziały Atarowcu, nawet nie podskakuj tu nam
    Amigowcom :)
    He he he, a ja do dnia dzisiejszego używam lekko rozbudowanych A1200,
    dokładnie w tym samym celu ;D

  • 123. Data: 2009-06-29 13:09:05
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Spoko, w internecie można "anonimowo" szczekać. W latach 1986-91 jak ktoś
    > przyszedł na giełdę na Grzybowskiej w koszulce Commodore mógł dostać po
    > wyjściu łomot od Atarowców.

    A jak, a jak, oni mieli Barbariana, my nie ;)))

    > Schyłkowo napierdalanka była pomiędzy fanami Amigi i Atari ST (ja akurat
    > byłem w drużynie ST - używałem go jako sekwensera do klawiszy i stanowiska
    > do projektowania obwodów drukowanych, później małej poligrafii).

    Gierki to lepsze miała amisia, ale atari miała jakiś taki zajebiaszczy profi
    soft "drukarski", chyba nawet "komputer" na tym powstawał swego czasu. ;)

  • 124. Data: 2009-06-29 13:28:31
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)"
    <a...@n...graf.torun.pl> Odpowiedz na

    > kreseczek w dużej rozdzielczości i grali swoimi AY.
    > Schyłkowo napierdalanka była pomiędzy fanami Amigi i Atari ST (ja akurat

    My Amiogowcy po tym jak wykończyliśmy atarynkarzy próbowaliśmy się wziąć ze
    pececiarzy, ale ci niestety nie kumali klimatu;)))

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 125. Data: 2009-06-29 18:35:49
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Badania z 2009 roku nt. WM:

    Here's something interesting that you might find useful about the
    Windows Mobile business and momentum.
    Phones are available from 115 mobile operators in 55 countries
    These MOs represent 1 billion+ subscribers, roughly 65% of WW subscribers
    47 Windows Mobile device maker partners
    50+ converged phone designs; 100+ phones shipping worldwide
    100 Windows Mobile multimedia content partners
    18,000+ commercial Windows Mobile applications; 1,440+ certified
    Mobile2Market applications
    Line-of-business applications from leading companies such as: SAP,
    Siebel, PeopleSoft/Oracle, Salesforce.com, Onyx, Microsoft,
    Sybase/iAnywhere, Dexterra, Mobitor, Field Centrix
    1.5 million+ downloads of Windows Mobile SDKs since January 2002
    More than 5 million Windows Mobile 'connected' devices shipped worldwide
    in FY05

    Źródło: http://blogs.msdn.com/lokeuei/archive/2006/06/24/645
    475.aspx

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 126. Data: 2009-06-29 18:36:52
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    No to jeszcze jedne:

    Over the past one year, Microsoft has brought to market over 30
    different mobile phones with the Windows Mobile platform. Overall there
    are more than 11 mobile phone models that have sold a million units each.

    The total number of mobile phones sold with the Windows Mobile platform
    is around 20 million units.

    Żródło:
    http://techcrunchies.com/how-many-mobile-phones-with
    -windows-mobile-platform/

  • 127. Data: 2009-06-29 18:42:39
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    No cóż, kolega Jan chyba nie doczytał za bardzo tych wyników badań o
    internecie na telefonach do końca:

    To understand how skewed AdMob's data is it's informative to inspect
    other changes in the graph. In May 2008, a big Indonesian advertiser
    joined AdMob network and we can see noticeable raise in Nokia's share
    and a similar drop in BlackBerry maker RIM's share. Indonesia is a
    strong market for Nokia (63.7% in Nov 08) and RIM is non-existent there.
    This just shows that AdMob network is still too small to give us a
    really representative sample.

    Źródło:
    http://dirtyaura.org/blog/2009/01/05/worldwide-mobil
    e-internet-usage-stats-nokia-biggest-but-iphone-grow
    ing-fast/

    Czyli całe te badania o d*** można potłuc!

  • 128. Data: 2009-06-29 20:47:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 00:20:39 +0200, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Adasiu Płaszczyco, ty zapewne nie dostaniesz tu batów, bo także i na tej
    > grupie wszyscy wiedzą, że jesteś kretynem, a z kretynami się nie dyskutuje i
    > większość już dawno ma cie w KF-ie.

    Tak, Jacusiu jajakoko. Tak tak :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 129. Data: 2009-07-04 08:38:58
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 25.06.2009 Szadzik <w...@o...pl> napisał/a:

    > No więc w końcu jak zostały zakwalifikowane SkyFire i Iris i inne
    > przeglądarki używane na WM? Zostały wyrzucone z rankingu tak jak Opera Mini?

    To na wm można coś zainstalować (np ww wymienione) a jak na iP można
    było od dawna wgrać mms i copypaste (przy czym instalację ww można traktować
    jak proste włączenie w menu, bo tak działa cydia czy appstore) to już wielka
    tragedia.

    Co do metodyki ranking.pl - zapewne ww zostały zakwalifikowane do klasycznego
    przeglądu webbrowserów z racji braku prezentacji sprzętu.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 130. Data: 2009-07-04 08:57:27
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 28.06.2009 Jacek "Plumpi" <p...@w...pl> napisał/a:

    > Nie to Twoja logika. Logika osoby, która myśli, ze jak weźmie telefon w
    > sieci za 1zł to ma go za 1zł :D

    Ale nie wydzwaniasz dużo prawda? <200min/mc?

    > Prawda jest jednak taka, że im nowszy wodotrysk tym większy płacisz haracz.

    G prawda, wg moich obserwacji największy płacisz w tanich g.. aparatach,
    które nawet ciężko sprzedać za równowartość 1/3 kontraktu.
    Np biorąc sensowny smartphone na abo, idzie go tak sprzedać, aby pokryć z
    przychodu 2 letni abonament bez około 5-15zł/mc i miec za taką forsę
    ~100min/mc. Z byle g tego nie zrobisz.
    To też działa w 2 stronę jak byś chciał kupić taki telefon od razu to nie
    dostaniesz później do niego usługi 100min za 15zł - nie mówiąc już o innych
    potrzebach.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***