    From: "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)"
    <a...@n...graf.torun.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Posiadacze WM nie korzystaja z internetu
    Date: Mon, 29 Jun 2009 14:22:06 +0200

    Jacek "Plumpi" pisze:
    /.../

    > Porównywanie co jest lepsze: WM, Iphoo, Symbian czy też Android jest po
    > prostu typową dziecinadą na zasadzie przepychanek dzieci "ja mam
    > ładniejsy samochodzik, bo mój jest cerwony".

    Spoko, w internecie można "anonimowo" szczekać. W latach 1986-91 jak
    ktoś przyszedł na giełdę na Grzybowskiej w koszulce Commodore mógł
    dostać po wyjściu łomot od Atarowców. Właściciele Amstradów uważali sie
    za elytę - mieli w swych maszynach wbudowane napędy dyskietek lub co
    najmniej kaseciaki więc było profi. Mieli też prawdziwy system
    operacyjny :). Softu nie za wiele, ale ładnie rysowali desenie z
    kreseczek w dużej rozdzielczości i grali swoimi AY.
    Schyłkowo napierdalanka była pomiędzy fanami Amigi i Atari ST (ja akurat
    byłem w drużynie ST - używałem go jako sekwensera do klawiszy i
    stanowiska do projektowania obwodów drukowanych, później małej poligrafii).

    Jak widać, gadżety zawsze wywoływały emocje, niezależnie od tego, czy
    spór dotyczy przewagi kolejki H0 nad TT, czy też IP kontra WM.

    ALex