    Date: Tue, 06 Aug 2013 21:36:22 +0200
    From: Netx <n...@c...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Porównanie zdjęć tego samego przedmiotu różnymi aparatami

    Rozważam zakup Nikon d5200 18-55 i dokupienie szkła sigma 18-250/makro.
    Chcę robić zdjęcia przyrody (w tym "makro" oraz "tele"), architektury i
    rodzinne przy różnych okazjach. Chciałbym aby przynajmniej niektóre
    zdjęcia wychodziły ponadprzeciętnie (w zakresie amatorskim).
    Jednak na http://www.dpreview.com/ porównałem zdjęcie tej samej makiety
    z różnymi kolorowymi obiektami i wychodz że "stary" Canon Eos 600D
    miejscami znacznie ostrzej odwzorował makietę (np. na obszarze karty do
    gry). W związku z tym zacząłem się zastanawiać czy Canon nie jest lepszy
    (przy okazji oszczędziłbym trochę). Tą sigmę 18-250 też można do niego
    dokupić.
    Przechodząc do sedna: czy istnieją inne strony WWW na których mógłbym
    porównać w.w. aparaty jak zrobiły zdjęcie tego samego obiektu? Prosiłbym
    o linki. Ewentualnie nieźle by było jakby się dało ściągnąć takie
    zdjęcie na dysk ale to nie jest niezbędne. Chyba kiedyś widziałem taką
    stronę na której ktoś fotografował figurkę myszki Miki ale teraz nie
    mogę jej znaleźć.