-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: BartekK <s...@d...org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Pompa wspomagania Subaru Impreza 2008
Date: Wed, 17 Dec 2014 22:19:15 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 25
Message-ID: <m6ss67$ont$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: drut.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1418851335 25341 77.252.249.9 (17 Dec 2014 21:22:15 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Dec 2014 21:22:15 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.3.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552450
[ ukryj nagłówki ]Czy ktoś się orientuje w temacie pomp wspomagania w Imprezach GH i
okolica (>2008r)? Na forum sip - cisza i echo...
Czy wszystkie wersje silnikowe miały tą samą pompę?
Czy wersja WRX miałą inną niż "słabsze" wersje silnikowe?
Czy wersja WRX STI miała inną niż WRX? Inną niż pozostałe wersje silnikowe?
Czy pompy z innych roczników (tzn z wersji 2003-2007 oraz >2010) są
zamienne/pasują do 2008?
Co z wersjami EU/USA/JDM, czy w pompach wspomagania może być jakaś
różnica (szukam do wersji EU)?
Objaw jest taki, że olej wspomagania - pachnie na spalony,
ciemnobrązowy. Na zimno - pompa wyje (zwłaszcza jak się kręci
kierownicą), a olej pieni się tak, że chce uciec ze zbiorniczka. Jak się
rozgrzeje silnik - jest ok. Olej wymieniony na nowiutki czerwoniutki -
pompa dalej wyje, ale mniej, olej się pieni ale znacznie mniej. Na zimno
- wyje nadal. Na ciepło - nadal przestaje.
Oprócz tego - wspomaganie wydaje się działać normalnie. Pompa? Tylko
kurde teraz nie wiem jaką kupić ;/
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
Następne wpisy z tego wątku
- 18.12.14 11:12 Jimiasty
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A