  • 11. Data: 2012-08-28 10:08:33
    Temat: Re: Pomocy proszę w sprawie małego wzmacniacza...
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Dzień dobry

    Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:k1fko3$rj7$1@news01.versatel.de...

    > "PiteR" <e...@f...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Znam, używam, ale to nadal nie jest rozwiązanie mojego problemu, ani
    > porada w kierunku mojego pytania. SPRZęTOWCY, odezwijcie się....
    [...]

    Pojadę sobie po bandzie, a co mi tam ;-) Proponuję pojedynczy stopień
    wzmacniacza tranzystorowego w układzie wspólnego emitera. Jakiś
    BC109C, w bazie dwa rezystory 120 kohm do "+" zasilania i jakieś 80
    kohm do masy. Pomiędzy emiterem a masą rezystor 500 - 1000 ohm,
    zablokowany pojemnością rzędu 50 - 100 uF. W kolektorze opór rzędu
    paru kohm. Na wejściu i na wyjściu pojemnosci sprzęgające rzędu 20 -
    50 uF. Wartości rezystorów podałem "z głowy". Dokładne metody
    obiaczania takiego stopnia wzmacniającego można odnaleźć w dowolnym
    podręczniku podstaw elektroniki.

    Pozdrawiam

    Krzysztof Kucharski

  • 12. Data: 2012-08-30 14:02:40
    Od: ZeNek <p...@p...pl>

    > Nie, nie, nie. Nie wycinaj z kontekstu i nie sklejaj. Problemem jest
    > jednoznacznie zbyt mała moc wyjściowa odtwarzacza, bo nawet bardzo
    > głośno nagrane mp3 potrzebuje odkręcenia radia na full. ALbo może
    > impedancja wejściowa Raikko nie jest dla odtwarzacza idealna.
    > Potrzebuję jednoznacznie sprzętowego wzmacniacza, co da mocniejszy
    > sygnał na Raikko, jednocześnie go nie zniekształcając.

    problemem jest to gowno ktore gra jak mucha zamknieta w pudelku zapalek,
    ludzie uzywaja tramsniterow i im gra no chyba ze ktos mieszka w
    Farszafce. Pozatym sa jeszcze przejsciowki zamiast kaseciaka porty USB itp.

  • 13. Data: 2012-09-02 21:33:14
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "ZeNek" <p...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > problemem jest to gowno ktore gra jak mucha zamknieta w pudelku zapalek,
    > ludzie uzywaja tramsniterow i im gra no chyba ze ktos mieszka w Farszafce.
    > Pozatym sa jeszcze przejsciowki zamiast kaseciaka porty USB itp.

    A coś na temat? Wyobraż sobie, że są kraje, gdzie transmiter możesz sobie
    wsadzić do butonierki jako ozdobę. No chyba, że jeździsz wkoło podwórka.
    Inaczej co 10 minut trzeba zmieniać częstotliwość. Przejściówki do
    kasieciaka? A czytałeś mo post dokładnie? Używam kilku aut, potrzebuję
    rozwiązania do tandemu Samsung-Raikko - więc wiesz po co mi te przejściówki?
    I porty USB?
    Zresztą dwóch kolegów podało już rozwiązania, z których skorzystam.
    Najpewniej będzie to TDA 7233.