    From: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pomocy proszę w sprawie małego wzmacniacza...
    Date: Tue, 28 Aug 2012 10:08:33 +0200

    Dzień dobry

    Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:k1fko3$rj7$1@news01.versatel.de...

    > "PiteR" <e...@f...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Znam, używam, ale to nadal nie jest rozwiązanie mojego problemu, ani
    > porada w kierunku mojego pytania. SPRZęTOWCY, odezwijcie się....
    [...]

    Pojadę sobie po bandzie, a co mi tam ;-) Proponuję pojedynczy stopień
    wzmacniacza tranzystorowego w układzie wspólnego emitera. Jakiś
    BC109C, w bazie dwa rezystory 120 kohm do "+" zasilania i jakieś 80
    kohm do masy. Pomiędzy emiterem a masą rezystor 500 - 1000 ohm,
    zablokowany pojemnością rzędu 50 - 100 uF. W kolektorze opór rzędu
    paru kohm. Na wejściu i na wyjściu pojemnosci sprzęgające rzędu 20 -
    50 uF. Wartości rezystorów podałem "z głowy". Dokładne metody
    obiaczania takiego stopnia wzmacniającego można odnaleźć w dowolnym
    podręczniku podstaw elektroniki.

    Pozdrawiam

    Krzysztof Kucharski