    From: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pomocy proszę w sprawie małego wzmacniacza...
    Date: Sun, 2 Sep 2012 21:33:14 +0200

    "ZeNek" <p...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:k1nkou$4qo$1@speranza.aioe.org...

    > problemem jest to gowno ktore gra jak mucha zamknieta w pudelku zapalek,
    > ludzie uzywaja tramsniterow i im gra no chyba ze ktos mieszka w Farszafce.
    > Pozatym sa jeszcze przejsciowki zamiast kaseciaka porty USB itp.

    A coś na temat? Wyobraż sobie, że są kraje, gdzie transmiter możesz sobie
    wsadzić do butonierki jako ozdobę. No chyba, że jeździsz wkoło podwórka.
    Inaczej co 10 minut trzeba zmieniać częstotliwość. Przejściówki do
    kasieciaka? A czytałeś mo post dokładnie? Używam kilku aut, potrzebuję
    rozwiązania do tandemu Samsung-Raikko - więc wiesz po co mi te przejściówki?
    I porty USB?
    Zresztą dwóch kolegów podało już rozwiązania, z których skorzystam.
    Najpewniej będzie to TDA 7233.