  • Data: 2013-01-10 17:56:03
    Temat: Pomoc z Sony KDL-40W5500
    Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem posiadaczem tego TV i z instrukcji wyczytałem ze można go podłączyć
    do internetu kablem sieciowym tak zwaną skrętką. D-Link pokazuje połączenie
    w TV też widzi połączenie bo daje komunikat że połączenie się powiodło lecz
    nic więcej. Nie znajduje serwerów! Wiem że może moje wiadomości na ten temat
    są niewystarczające ale to chyba coś z ustawieniami TV. Poszukuje kogoś komu
    się to udało lub podpowie co i jak zrobić! Bede wdzięczny za wszystkie
    podpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Staszek L.
    Inwalida na wózku - sprawny inaczej