  • Data: 2013-01-12 11:45:06
    Temat: Re: Pomoc z Sony KDL-40W5500
    Od: ja <b...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.01.2013 17:56, Zmotoryzowany pisze:
    > Jestem posiadaczem tego TV i z instrukcji wyczytałem ze można go
    > podłączyć do internetu kablem sieciowym tak zwaną skrętką. D-Link
    > pokazuje połączenie w TV też widzi połączenie bo daje komunikat że
    > połączenie się powiodło lecz nic więcej.
    Ale co znaczy wg tych urządzeń, że powiodło się? Czy tylko tyle, że
    połączenie fizycznie jest ok? (Tyle można zauważyć po diodach przy
    gniazdkach, nawet nie trzeba włączać/wchodzić do tych urządzeń po tak
    bezcenną wiedzę.)

    > Nie znajduje serwerów! Wiem że
    > może moje wiadomości na ten temat są niewystarczające ale to chyba coś z
    > ustawieniami TV. [...]
    Zgaduję, że tv nie zna ip serwerów dns, ewentualnie nawet bramki,
    tudzież własnego ip. Nadaj mu ręcznie ip, maskę podsieci, ip bramki i
    dns'a/ów i zobacz co wtedy. Jeśli ich nie znasz, otwórz konsolę/terminal
    i sprawdź na komputerach. Komendy :
    * ipconfig /all dla Windowsów,
    * ifconfig w Linuksach.
    Ip oczywiście nie może powtarzać się w sieci, bramkę, maskę i dns'y
    powielasz.

    HIWH.