  • Data: 2013-01-11 13:01:32
    Temat: Re: Pomoc z Sony KDL-40W5500
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 11 Jan 2013 11:08:56 +0100, Zmotoryzowany napisał(a):

    > D-link Dir 600
    > Win 7
    > I już naprawdę nie wiem jaki serwer wpisać proszę o podpowiedź
    > Staszek L.
    > Inwalida na wózku - sprawny inaczej
    > korzystający z indywidualnego kołowego
    > środka transportu o napędzie ręcznym!!!

    Z opisu wynika, że niepełnosprawność jest motoryczno-ruchowa a nie
    mentalno-poznawcza, więc przestań pisać w kółko te same teksty bez sensu, a
    zacznij czytać.
    Jeżeli chodzi o odtwarzanie mediów po DLNA to dostałeś odpowiedź już rano -
    musisz w tej samej sieci mieć swój własny serwer zgodny z tymże DLNA który
    wyśle treść do wyświetlenia/odtworzenia.

    Jeżeli to jest Smart TV i ma odtwarzać jakieś treści z internetu, to być
    może masz coś źle skonfigurowane, wtedy potrzebujesz kogoś, kto ma miejscu
    sprawdzi co dostaje telewizor. Krótkie spojrzenie na opisy tego telewizora
    pokazują, że to jednak nie jest SmartTV i żadnych serwisów internetowych
    nie obsługuje, więc pozostaje tylko treść wysyłana sobie samemu z innego
    urządzenia w domowej sieci.

    Treści te są łatwo dostępne po wpisaniu symbolu urządzenia w Google -
    dostałeś od nich bana za coś?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.