  • 1. Data: 2013-01-10 17:56:03
    Temat: Pomoc z Sony KDL-40W5500
    Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm>

    Jestem posiadaczem tego TV i z instrukcji wyczytałem ze można go podłączyć
    do internetu kablem sieciowym tak zwaną skrętką. D-Link pokazuje połączenie
    w TV też widzi połączenie bo daje komunikat że połączenie się powiodło lecz
    nic więcej. Nie znajduje serwerów! Wiem że może moje wiadomości na ten temat
    są niewystarczające ale to chyba coś z ustawieniami TV. Poszukuje kogoś komu
    się to udało lub podpowie co i jak zrobić! Bede wdzięczny za wszystkie
    podpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Staszek L.
    Inwalida na wózku - sprawny inaczej
    korzystający z indywidualnego kołowego
    środka transportu o napędzie ręcznym!!!

  • 2. Data: 2013-01-10 21:45:07
    Temat: Re: Pomoc z Sony KDL-40W5500
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > połączenie w TV też widzi połączenie bo daje komunikat że połączenie się
    > powiodło lecz nic więcej. Nie znajduje serwerów!

    A D-Link jak masz podłączony do internetu (masz jakiegoś dostawcę
    intenetowego?).

  • 3. Data: 2013-01-11 07:19:20
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2013-01-10 17:56, Zmotoryzowany pisze:
> [...]
    > ustawieniami TV. Poszukuje kogoś komu się to udało lub podpowie co i jak
    > zrobić! Bede wdzięczny za wszystkie podpowiedzi.

    podaj kilka szczegółów.
    - model routera
    - jaki internet
    - jakie pozostałe urządzenia

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 4. Data: 2013-01-11 08:13:44
    Od: ŁR <l...@W...pl>

> [...]
    > coś z ustawieniami TV. Poszukuje kogoś komu się to udało lub podpowie
    > co i jak zrobić! Bede wdzięczny za wszystkie podpowiedzi.

    Dzień Dobry.
    Bo musisz mieć odpalony jakiś serwer w sieci zgodny z dlna, dopiero
    wtedy znajdzie Ci serwer. W tym tv nie ma opcji smart tv znanych z
    obecnych modeli. Kolejny minus że odtwarza tylko mp3, jpg, i mpg.
    Wszystko inne musi być transkodowane w locie z jakiegoś serwera
    stojącego w sieci.

    Łukasz

  • 5. Data: 2013-01-11 11:08:56
    Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm>

    Użytkownik "Zmotoryzowany" napisał w wiadomości grup

[...]

    Internet z Dialogu 10Mb
    D-link Dir 600
    Win 7
    I już naprawdę nie wiem jaki serwer wpisać proszę o podpowiedź

  • 6. Data: 2013-01-11 13:01:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 11 Jan 2013 11:08:56 +0100, Zmotoryzowany napisał(a):

    > D-link Dir 600
    > Win 7
    > I już naprawdę nie wiem jaki serwer wpisać proszę o podpowiedź
> [...]

    Z opisu wynika, że niepełnosprawność jest motoryczno-ruchowa a nie
    mentalno-poznawcza, więc przestań pisać w kółko te same teksty bez sensu, a
    zacznij czytać.
    Jeżeli chodzi o odtwarzanie mediów po DLNA to dostałeś odpowiedź już rano -
    musisz w tej samej sieci mieć swój własny serwer zgodny z tymże DLNA który
    wyśle treść do wyświetlenia/odtworzenia.

    Jeżeli to jest Smart TV i ma odtwarzać jakieś treści z internetu, to być
    może masz coś źle skonfigurowane, wtedy potrzebujesz kogoś, kto ma miejscu
    sprawdzi co dostaje telewizor. Krótkie spojrzenie na opisy tego telewizora
    pokazują, że to jednak nie jest SmartTV i żadnych serwisów internetowych
    nie obsługuje, więc pozostaje tylko treść wysyłana sobie samemu z innego
    urządzenia w domowej sieci.

    Treści te są łatwo dostępne po wpisaniu symbolu urządzenia w Google -
    dostałeś od nich bana za coś?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 7. Data: 2013-01-12 11:45:06
    Od: ja <b...@b...org>

    W dniu 10.01.2013 17:56, Zmotoryzowany pisze:
> [...]
    > pokazuje połączenie w TV też widzi połączenie bo daje komunikat że
    > połączenie się powiodło lecz nic więcej.
    Ale co znaczy wg tych urządzeń, że powiodło się? Czy tylko tyle, że
    połączenie fizycznie jest ok? (Tyle można zauważyć po diodach przy
    gniazdkach, nawet nie trzeba włączać/wchodzić do tych urządzeń po tak
    bezcenną wiedzę.)

    > Nie znajduje serwerów! Wiem że
    > może moje wiadomości na ten temat są niewystarczające ale to chyba coś z
    > ustawieniami TV. [...]
    Zgaduję, że tv nie zna ip serwerów dns, ewentualnie nawet bramki,
    tudzież własnego ip. Nadaj mu ręcznie ip, maskę podsieci, ip bramki i
    dns'a/ów i zobacz co wtedy. Jeśli ich nie znasz, otwórz konsolę/terminal
    i sprawdź na komputerach. Komendy :
    * ipconfig /all dla Windowsów,
    * ifconfig w Linuksach.
    Ip oczywiście nie może powtarzać się w sieci, bramkę, maskę i dns'y
    powielasz.

    HIWH.