  • 21. Data: 2010-10-27 05:59:30
    Temat: Re: Pomoc w początku z jednośladami
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4cc6a8ac$0$22811$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A widzisz, od razu mowilem, ze latanie po lasach jest be.

    Oj, a ja akurat miałem Ciebie na myśli.
    Tylko grzecznie chciałem.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 22. Data: 2010-10-27 07:13:02
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Oj, a ja akurat miałem Ciebie na myśli.
    > Tylko grzecznie chciałem.
    A trzeba bylo sie nie krepowac.
    Widzisz ja ciagle uwazam, ze od latania po "dziczy" to jest zwirownia,
    poligon, jakis nieuzytek, tor krosowy, itp.
    Od latania na maksa po czarnym, tor nie ulica. Kiedys jak mnie uczyli co to
    kultura, to w lasach na ten przyklad nalezalo byc cicho.
    Teraz moze sie tego nie uczy, ale ja to starej daty jestem.
    Proste i wcale nie smieszne.
    EOT
    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 23. Data: 2010-10-28 21:28:56
    Od: "siny" <s...@t...pl>

    > daj luz, jak ktos tak pisze i ma sikacza w podpisie to jest
    > niereformowalny

    obronca reformowalny krzyza

  • 24. Data: 2010-10-28 21:30:15
    Od: "siny" <s...@t...pl>

    > BTW też nie istnieje mądralo.
    > Nawet po rozwinięciu będzie po angielsku.
    > Dużą literą zaczyna się tylko pierwszy wyraz w zdaniu, a nie pierwszy i
    > drugi, a Słowo nie jest w tym przypadku nazwą własną.
    >
    > Tak więc zamiast się mądrzyć lepiej odpowiedzieć komuś merytorycznie (o
    > ile ma się coś do powiedzenia). O zbawiennym wpływie na dołujący poziom
    > tej grupy nie wspomnę.
    >
    > pozdrawiam
    > Sil

    to juz w naszej takiej polskiej naturze by kogos zbesztac
    coz jestesmy niereformowalni :)