  • 11. Data: 2010-10-25 08:44:17
    Temat: Re: Pomoc w początku z jednośladami
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Bartłomiej Kacprzak napisał(a):
    > Chyba nie czytasz dokladnie, kolega z sikacza potrzebuje najmocniejszy a nie
    > najbardziej niezawodny.

    To moze Ty sie naucz czytac, co? Bylo swieto jak se odpusciles precle na
    jakis czas, ale widze ze wrociles.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 12. Data: 2010-10-25 08:55:10
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    Czesc

    > Witam , zamierzam kupić sobie motorower i chciałbym żeby był jak
    > najmniej awaryjny . Myślałem nad yamahą tzr i dt , aprilą rs . Wiec
    > proszę żebyście mi pomogli w wyborze jak najmocniejszego . Z góry
    > dziękuje .

    A ja zaproponuje Honde HM 50 ew. Derbi Senda w wersji SuperMoto. Idealne
    na poczatek i na miasto. Tanie, zrywne, zwrotne, wiele mozna sie nauczyc.
    Mowia, ze Honda HM to najlepsze enduro w swojej klasie - osobiscie
    mialem wersje SuperMoto wiec o walorach enduro nie bede pisal natomiast
    w krakowskich korkach spisywala sie wysmienicie.

    --
    jarek

  • 13. Data: 2010-10-25 09:40:17
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości

    > To moze Ty sie naucz czytac, co? Bylo swieto jak se odpusciles precle na
    > jakis czas, ale widze ze wrociles.
    Opuscilem? Chyba mnie z kims mylisz :)
    PS1
    Skonfiguruj sobie czytnik, jak ci przeszkadzam.
    PS2
    Trzeba miec jakas wylacznosc na tekst o R1?
    Musze faq doczytac. :/

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 14. Data: 2010-10-25 12:44:18
    Od: rusiek <tomekg96@_NOSPAM_o2.pl>

    Miałem coś takiego aby był mało awaryjny i tak zęby dało się z przyzwoitą
    prędkością jeździć (tak spokojnie bez katu ok .70 km/h )

  • 15. Data: 2010-10-25 14:43:58
    Od: rusiek <tomekg96@_NOSPAM_o2.pl>

    A derbi senda to ona na jakich pod zespołach jest ?? Bo jak widzę to mało
    jest tych hond hm

  • 16. Data: 2010-10-25 17:42:45
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w
    > wiadomości news:ia3g9s$pjq$2@mx1.internetia.pl...

    > Opuscilem? Chyba mnie z kims mylisz :)

    No, od czasu legendarnego wątku z Offroad banditos to coś Cię mało
    było widać.
    Nauczyłeś się w międzyczasie na kole jeździć? (:

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 17. Data: 2010-10-25 19:41:16
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No, od czasu legendarnego wątku z Offroad banditos to coś Cię mało było
    > widać.
    "Legendarny"? Jak milo ;)
    Nie chce mi sie pisac zwyczajnie, ale czytam wytrwale.

    > Nauczyłeś się w międzyczasie na kole jeździć? (:
    A w zyciu.
    :P
    pozdr

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 18. Data: 2010-10-25 20:41:52
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > "Legendarny"? Jak milo ;)

    No miło i legendarnie się zbłaźnili co niektórzy.

    > A w zyciu.
    > :P

    Znaczy jeszcze Cię Twoja połowica po kasku naparza. :-D

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 19. Data: 2010-10-26 08:04:38
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-10-25 16:43, rusiek pisze:
    > A derbi senda to ona na jakich pod zespołach jest ?? Bo jak widzę to
    > mało jest tych hond hm

    O derbi napisano setki tysiecy stron w sieci :)
    To ichniejsza produkcja o ile mi wiadomo ale uznana.
    Co do Hondy HM oparta jest na silniku Minarelli AM6, dozownik oleju,
    chlodzenie ciecza, w moim modelu byly amorky Kayaba Paioli, z tylu nie
    pamietam. Przedni i tylny hamulec tarczowy, dwutloczkowe zaciski.
    Starter nozny i elektryczny. Ja mialem wersje szosowa wiec byly
    reflektory, kierunki i lusterka.
    Rama - mam nadzieje, ze sie nie myle - pochodzi z Hondy CR125, tylny
    zawias chyba nie ale dawal rade :)

    Czesci do silnika tanie jak barszcz, mozliwosci tuningu ogromne chociaz
    w wersji profi moze troche kosztowac :) natomiast na poczatek spokojnie
    wystarczy 50ccm. Wkrecasz na 5-6tys obrotow i odjezdzasz :)

    --
    jarek

  • 20. Data: 2010-10-26 10:08:43
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > No miło i legendarnie się zbłaźnili co niektórzy.
    A widzisz, od razu mowilem, ze latanie po lasach jest be.

    > Znaczy jeszcze Cię Twoja połowica po kasku naparza. :-D
    Mnie to nie przeszkadza, (ekhem), trza twardo na wprost patrzec a nie z
    "oczami" w chmurach.

    pozdr

    --
    Bartek