  • 1. Data: 2010-10-23 20:14:37
    Temat: CBR 125, coś szumi i wzrasta z obrotami
    Od: malina_cbr <p-malina@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam mam cbr 125 07r. 21.000 km przebiegu w cbr-ce coś się stało ? Coś
    szumi moim zdaniem jest to łańcuszek rozrządu czy przy takim przebiegu
    jest to możliwe ? Jeżeli tak jak sprawdzić czy łańcuszek jest do wymiany
    czy nie ? Motor jest słabszy a wraz z obrotami szum robi się
    intensywniejszy co myślcie błagam o pomoc !

  • 2. Data: 2010-10-24 08:18:19
    Temat: Re: CBR 125, coś szumi i wzrasta z obrotami
    Od: Magic <m...@w...pl>

    malina_cbr napisał(a):
> [...]
    > czy nie ? Motor jest słabszy a wraz z obrotami szum robi się
    > intensywniejszy co myślcie błagam o pomoc !

    Nie błagaj, to nie sprawa życia i śmierci.
    Zdalnie się ocenić nie da, to może być łańcuszek, łożysko takie czy
    siakie. Jedź do mechanika.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj